برپایی موکب کانون «الزهرا (س)» جهرم در جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
برپایی موکب کانون «الزهرا (س)» جهرم در جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

برپایی موکب کانون «الزهرا (س)» جهرم در جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

حضوری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم در شب آغاز امامت حضرت مهدی (عج) با برپایی موکب به پذیرایی از شهروندان پرداختند.
شناسه خبر : 1221124 تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۲

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم بر اساس یک سنت دیرینه که هر سال انجام می شود، به برپایی موکب در سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) اقدام کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: موکب بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری همزمان با این مناسبت فرخنده در خیابان جنب مسجد برپا و بچه های مسجد به پذیرایی از شهروندان پرداختند.

 

وی بیان کرد: در این موکب با توزیع نوشیدنی، شربت و شیرینی به رهگذران و خودروهای عبوری، ضمن پذیرایی از شهروندان، تجدید بیعت دوباره با وجود مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) کردند.

 

حضوری عنوان کرد: همچنین حدود یک صد موکب در مسیر پیاده روی برپا و به پذیرایی از شهروندان و محبان اهل بیت (ع) اقدام می کنند که موکب بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» نیز از جمله این مواکب است.

 

وی با اشاره به دیگر برنامه های موکب بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در جشن نهم ربیع الاول اشاره کرد که پخش مولودی و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت (ع) در مدح حضرت صاحب الزمان (عج) بوده است.

 

حضور ادامه داد: همچنین پخش سرود «سلام فرمانده» نیز از برنامه های این موکب بود که پس از اقامه نماز مغرب و عشا تا ساعات پایانی شب به همت بچه های مسجد برپا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به فعالیت پرشور بچه های مسجد در راه اندازی موکب و همچنین پذیرایی از شهروندان، گفت: بچه مسجدی های عضو این کانون فرهنگی هنری در مناسبت های مختلف اعیاد و موالید ائمه اطهار (ع) با برپایی موکب و پذیرایی از شهروندان در ترویج فرهنگ ناب اهل بیت (ع) تلاش دارند.

پایان پیام/ 691