قهرمان قرآنی باید در کشور معنا یابد
قهرمان قرآنی باید در کشور معنا یابد

قهرمان قرآنی باید در کشور معنا یابد

پرهیزگار گفت: قهرمان قرآنی باید در کشور معنا یابد تا جامعه به سمت قرآن برود و تنها با شعار و حرف و توصیه به این نتیجه نمی رسیم و باید عزم آن در مسئولان ایجاد شود.
شناسه خبر : 1221043 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۳۶

شهریار پرهیزگار، ضمن حضور در مسابقات «مدهامتان» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: باید تلاش شود فرهنگ قرآنی به فرهنگ کشور تبدیل شود و  در همه مسائل فرهنگی تا بزرگان یک مجموعه دارای یک اخلاق و ویزگی خاص نشوند سایر افراد هم به آن گرایش نخواهند داشت که این مهم در حوزه قرآنی هم مصداق دارد.

داور حسن حفظ پانزدهمین دوره مسابقات کشوری «مدهامتان» افزود: وقتی مسئولان مردم را برای فعالیت و حضور در عرصه های قرآنی تشویق می کنند خودشان هم باید در راس امور قرآنی فعال باشند و تنها نباید به توصیه و امر کردن برای دعوت به قرآن بسنده شود.

وی اضافه کرد: در کشور باید تشویق موثر برای نوجوان و جوان در عرصه قرآنی فراهم شود و تشویق به این کار منافاتی با اخلاص ندارد و باید در عرصه قرآن هزینه کرد و به خصوص به نسل خردسال، نوجوان و جوان جایزه داد.

پرهیزگار تصریح کرد: چهره های معروف کشور ما باید چهره های ممتاز کشور باشند نه اینکه معروفیت به فوتبالیست و هنرپیشه منتهی شود و این عرصه برای محقق شدن به کار کردن و هزینه کردن و برنامه ریزی نیاز دارد.

وی گفت: قهرمان قرآنی باید در کشور معنا یابد تا جامعه به سمت قرآن برود و تنها با شعار و حرف و توصیه به این نتیجه نمی رسیم و باید عزم آن در مسئولان ایجاد شود.

پایان پیام/ 130