جیرفت میزبان کاروان خدام مسجد مقدس جمکران
جیرفت میزبان کاروان خدام مسجد مقدس جمکران

جیرفت میزبان کاروان خدام مسجد مقدس جمکران

علی سعیدی گفت: فردا صبح هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، شهرستان جیرفت میزبان کاروان خدام مسجد مقدس جمکران است.
شناسه خبر : 1221035 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۴۶

«علی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: فردا صبح هم زمان با سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، شهرستان جیرفت میزبان کاروان خدام مسجد مقدس جمکران است.

 

مسئول ستاد استقبال از کاروان خدام مسجد مقدس جمکران در جیرفت افزود: کاروان خادمان حامل پرچم مسجد مقدس جمکران فردا ساعت ۸ و سی دقیقه صبح با استقبال مردم ولایتمدار در محل میدان امام حسین (ع) وارد این شهر می شوند.

 

وی در تشریح برنامه های سفر یکروزه کاروان خادمان مسجد مقدس جمکران، بیان کرد: در ابتدای ورود و پس از اتمام مراسم استقبال در مراسم گلباران قبور مطهر شهدای گمنام این شهر شرکت می کنند.

 

سعیدی ابراز کرد: دیدار با امام جمعه جیرفت، در بیمارستان امام خمینی (ره) و عیادت از بیماران از دیگر برنامه های نیم روزی این کاروان در شهر جیرفت است.

 

مسئول ستاد استقبال از کاروان خدام مسجد مقدس جمکران در جیرفت ادامه داد: سپس این کاروان فردا بعدازظهر ساعت ۱۶ با استقبال مردم شهید پرور و ولایی مردم علی آباد در مقابل مرقد شهدای گمنام وارد این شهر می شود.

 

وی اظهار کرد: به همت جوانان هیئتی و مهدوی شهر علی آباد موکب برای پذیرایی از مردم راه اندازی می شود.

 

سعیدی اضافه کرد: سپس خادمان مسجد مقدس جمکران به منظور دیدار با خانواده های شهید فردین سنجری از شهدای امنیت و شهید ناصر رئیسی از شهدای مدافع سلامت دیدار کرده و از رشادت ها و فداکاری های این شهدا تجلیل می کنند.

 

مسئول ستاد استقبال از کاروان خدام مسجد مقدس جمکران در جیرفت عنوان کرد: پس از اقامه نماز مغرب و عشا خادمان حامل پرچم مسجد مقدس جمکران برای شرکت در جشن آغاز امامت امام زمان (عج) در مصلی شهر جیرفت حضور می یابند.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: ما با هدف ترویج فرهنگ مهدویت و بزرگداشت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) از این کاروان دعوت کردیم تا در جمع مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت حضور یابند.

پایان پیام/ 586