حضور داوران بین‌المللی سطح یک از شاخصه‌های مهم در برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامّتان» است
حضور داوران بين‌المللي سطح يک از شاخصه‌هاي مهم در برگزاري مسابقات قرآني «مدهامّتان» است
دبیر پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان؛

حضور داوران بین‌المللی سطح یک از شاخصه‌های مهم در برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامّتان» است

ميرزايي‌نسب ضمن اعلام اسامي داوران در مرحله کشوري پانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامّتان، گفت: استفاده از داوران بين‌المللي سطح يک از شاخصه‌هاي جدي مسابقات است.
شناسه خبر : 41229 تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۹

«مجتبی میرزایی‌نسب» در حاشیه برگزاری مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان در شیراز در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان فارس گفت: این مسابقات در رده سنی 16 تا 30 سال در 2 بخش برادران و خواهران برگزار می شود که برادران در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل و اذان و خواهران در رشته های حفظ کل و قرائت تحقیق به رقابت می پردازند.


دبیر پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان خاطرنشان کرد: یکی از شاخصه های جدی و اصلی که در مسابقات قرآنی «مدهامتان» به آن پای بند بودیم، اجرای مصوبات مورد تاکید ستاد عالی مسابقات بود که یکی از مصوبات آن استفاده از داوران مورد تایید این ستاد است.


وی از حضور 16 نفر از استادان بین المللی در این مسابقات خبر داد و گفت: در رشته قرائت تحقیق و ترتیل بخش برادران استادان، «غلامرضا شاه میوه اصفهانی»، داور بخش «لحن»، «علی اکبر کاظمی» داور بخش «صوت»، «مهدی قره شیخ لو» داور بخش «تجوید»، «حسین اخوان اقدم» داور بخش «وقف و ابتدا» و در قسمت حفظ کل و اذان برادران هم استادان «شهریار پرهیزگار» داور بخش «حسن حفظ»، «عباس هاشمی» داور بخش «لحن»، «حامد ولی زاده» داور بخش «صوت»، «محمدرضا پورزرگری» داور بخش «تجوید»، «رحمانی» داور بخش «وقف و ابتدا» و «رضا دیانت» هادی حفاظ هستند.


دبیر پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان با اشاره به اینکه در بخش خواهران، استادان «زهرا صریحی نژاد» داور بخش «حسن حفظ»، «سمیه هیبتیان» داور بخش صوت و «صدیقه بارانی» داور بخش «لحن» هستند، تاکید کرد: «معصومه عباسی نظری» داور بخش «وقف و ابتدا» و «هاجر حیدری» داور بخش «تجوید» هستند.
میرزایی نسب با اشاره به اینکه سعی می کنیم رشته های قرائت و حفظ کل سهمیه مستقیم مسابقات قرآنی اوقاف را داشته باشند، افزود: در کمیته فنی این مسابقات این موارد در حال بررسی است.


گفتنی است مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان از 12 لغایت 15 مهرماه به میزبانی شیراز؛ سومین حرم اهل بیت (ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود.