دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی شهر شیراز حمایت خوبی از مسابقات مدهامّتان داشتند/حضور 16 تن از اساتید بین‌المللی قرآن در مرحله کشوری مسابقات
دستگاه‌هاي فرهنگي و قرآني شهر شيراز حمايت خوبي از مسابقات مدهامّتان داشتند/حضور 16 تن از اساتيد بين‌المللي قرآن در مرحله کشوري مسابقات
دبیر پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان؛

دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی شهر شیراز حمایت خوبی از مسابقات مدهامّتان داشتند/حضور 16 تن از اساتید بین‌المللی قرآن در مرحله کشوری مسابقات

ميرزايي با اشاره به ميزباني شهر شيراز از پانزدهمين دوره از مسابقات قرآني مدهامّتان و حمايت دستگاه‌هاي فرهنگي و قرآني اين شهر از اين رويداد قرآني گفت: در مرحله کشوري ميزبان 16 تن از اساتيد قرآني کشوري خواهيم بود.
شناسه خبر : 41222 تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان فارس: «مجتبی میرزایی‌نسب» شامگاه سه‌شنبه 12 مهر در مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» که در مسجد «نصیرالملک» شیراز برگزار شد، گفت: قریب بر 150 متسابق در دو بخش خواهران و برادران در رده سنی16 تا 30 سال در مرحله کشوری  این مسابقات حضور یافتند.

دبیر پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان ادامه داد: این مسابقات قرآنی در سه دوره گذشته در شهر مشهد برگزار شد و خاطرات خوبی برای شرکت‌کنندگان مسابقات به جای گذاشت.

وی در بخش دیگری از مباحث خود ادامه داد: دغدغه برگزاری این مسابقات قرآنی را در یک استان دیگر داشتیم تا از این رهگذر استان‌های دیگر در سطح کشور نیز بتوانند در این رویداد قرآنی نقش‌آفرینی کنند که لطف خداوند شامل حال ما شد که استان فارس، میزبانی پانزدهمین دوره را پذیرفت.


میرزایی‌نسب با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی و قرآنی شهر شیراز به خوبی از این مسابقات حمایت کردند، افزود: امیدوارم در سال‌های آینده نیز  شاهد برگزاری چنین برنامه‌هایی باشیم.

وی گفت:  15 هزار نفر از شرکت‌کنندگان در مراحل شهرستانی و استانی مسابقات قرآنی «مدهامّتان» حضور دارند که در دوره کشوری مسابقات و در بخش خواهران رقابت در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل و در بخش برادران در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و اذان برگزار می‌شود؛ ضمن اینکه در طول دو روز برگزاری مرحله کشوری میزان 16 تن از اساتید بین المللی قرآن کریم خواهیم بود.