جذب کودکان و نوجوانان به مسجد یکی از اصلی ترین وظایف کانون‌های مساجد است
جذب کودکان و نوجوانان به مسجد يکي از اصلي ترين وظايف کانون‌هاي مساجد است
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان:

جذب کودکان و نوجوانان به مسجد یکی از اصلی ترین وظایف کانون‌های مساجد است

حجت الاسلام موسوي با گراميداشت هفته کودک ،گفت: جذب کودکان و نوجوانان به مساجد يکي از مهمترينو اصلي ترين وظايف کانون هاي فرهنگي هنري مساجد است.
شناسه خبر : 41187 تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۹

حجت الاسلام «سید علی موسوی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان سمنان با اشاره به فرارسیدن هفته کودک ،بیان کرد: طبق سفارش پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) تربیت باید در دوران کودکی آغاز شود بنابرین این دوران از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه جذب کودکان و نوجوانان یکی از اصلی ترین وظایف کانون های فرهنگی هنری مساجد است،افزوذ: برای جذب کودکان و نوجوانان به سمت مسجد علاوه بر داشتن برنامه های منظم و منسجم باید اعتبار و بودجه کافی در اختیار کانون ها قرار گید تا بتوانند برنامه های مختلفی را برنامه ریزی و اجرا کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت فعال شدن مدارس مسجد محور توسط آموزش و پرورش ،گفت: آموزش و پرورش باید از ظرفیت مساجد در طرح تربیت کودک و جذب آنان به مساجد بهره مند شود و برای این اقدام باید یک طرح ملی ارائه شود.

 

حجت الاسلام موسوی افزود: در این طرح باید همه دستگاه های متولی موظف شوند که مجوز مهدهای کودک و مهدهای قرآنی را به مساجد دهند و موضوع کودک را به مست مساجد سوق دهند.