نتایج مرحله مقدماتی دومین جشنوراه قصه گویی لوپه تو اعلام شد
نتایج مرحله مقدماتی دومین جشنوراه قصه گویی لوپه تو اعلام شد

نتایج مرحله مقدماتی دومین جشنوراه قصه گویی لوپه تو اعلام شد

فرزاد میرشکاری گفت: نتایج مرحله مقدماتی دومین جشنوراه قصه گویی لوپه تو اعلام شد و بر همین اساس پس از اعلام نظر داوران، ۴۰ نفر از قصه گویان به مرحله نهایی جشنواره یافتند.
شناسه خبر : 1220286 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۷:۱۱

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به برگزاری لیگ قصه گویی لو په تو، گفت: نتایج مرحله مقدماتی دومین جشنوراه قصه گویی لوپه تو اعلام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج افزود: بر همین اساس پس از اعلام نظر داوران، ۴۰ نفر از قصه گویان به مرحله نهایی جشنواره یافتند.

 

وی بیان کرد: علی رغم این که جشنواره قصه گویی لوپه تو قدمت چندانی ندارد اما بسیاری از علاقمندان به قصه گویی اعم از کودکان، نوجوان، بزرگسالان و مادر بزرگ ها را از نقاط مختلف کشور جذب کرده است.

 

میرشکاری یادآور شد: اولین دوره این جشنواره، در سال ۹۸ با حضور ۲۰ نفر از قصه گویان جنوب کرمان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج ابراز کرد: امسال دومین دوره این جشنواره در سطح کشوری برگزار شد که اکثر شرکت کنندگان از روستاهای مختلف کشور بودند.

 

وی اضافه کرد: اختتامیه جشنواره لو په تو با حضور ۲۰ قصه گو در ۲ بخش بزرگسال و دانش آموزی در روزهای ۲۳ و ۲۴ مهرماه در روستای دهکهان به صورت حضور برگزار می‌شود.

 

میرشکاری یادآور شد: مراسم اختتامیه این جشنواره کشوری با همت کانون فرهنگی و هنری فاطمه ها و با حمایت افسانه شعبان نژاد نویسنده برجسته کودک و نوجوان کشور برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان کهنوج عنوان کرد: بنده به عنوان یک مروج کتابخوانی در روستاهای جنوب کرمان همواره به دنبال اجرای برنامه هایی برای ترغیب کودکان و نوجوانان به کتاب و کتابخوانی هستم.

 

وی در خاتمه قصه گویی را یکی از بهترین ابزارها برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و گفت: قصه و قصه گویی به نوعی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

پایان پیام/ 586