کانون‌های مساجد افسران جبهه فرهنگ و هنر در مساجد هستند
کانون‌هاي مساجد افسران جبهه فرهنگ و هنر در مساجد هستند
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان البرز؛

کانون‌های مساجد افسران جبهه فرهنگ و هنر در مساجد هستند

حجت الاسلام کاظم شکري در شصت و ششمين همايش ائمه جمعه استان البرز اعضاي کانون هاي مساجد را افسران جنگ نرم در جبهه فرهنگ و هنر معرفي کرد.
شناسه خبر : 41160 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: «سعید جابری انصاری»  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و حجت الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد این استان در شصت وششمین همایش ائمه جمعه استان که به میزبانی امام جمعه شهرستان طالقان برگزار شد حضور یافته و به ارایه گزارش عملکرد از فعالیت‌ها پرداختند.


حجت الاسلام شکری در این همایش که پیرامون مباحث مهمی نظیر زیرساخت و کلان در شهرستان‌های استان البرز بود، گفت: کانون های مساجد در عرصه های مختلفی ورود یافته و مناشا اثر بودند، در این راستا نیاز است که ائمه جمعه شهرستان ها از فعالیت کانون ها حمایت داشته باشند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز در خصوص ارائه راهکارو پیشبرد بیانیه گام دوم و رسیدن به مسجد تراز اسلامی ادامه داد: کانون ها در این عرصه فعالیت های متنوعی در عرصه فرهنگ و هنر داشتند تا نسل جوان را بیش از پیش با محتوای این بیانیه آشنا سازند.


گفتنی است در این جلسه در خصوص کانون های شهرستان طالقان و بیان عنوان برنامه و اقدامات انجام شده و اینکه نقاط قوت شهرستان طالقان در جذب گردشگر و ایجاد یک فضای فرهنگی هنری معنوی و محلی برای اسکان و اردوهای بچه های مسجد مطرح  شد.