مسابقات قرآنی «مدهامتان» می تواند آبروی شهر باشد
مسابقات قرآنی «مدهامتان» می تواند آبروی شهر باشد

مسابقات قرآنی «مدهامتان» می تواند آبروی شهر باشد

طاهری گفت: مسابقات قرآنی «مدهامتان» می تواند آبروی شهر باشد و باید به خوبی فعالیت داشته باشیم.
شناسه خبر : 1220112 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، جعفر طاهری، امروز یکشنبه (10 مهر) در جلسه هماهنگی «مدهامتان» که در فرمانداری شیراز برگزار شد، گفت: علت غیبت اداراتی که حضور نداشتند باید مشخص شود و باید پاسخ موجه داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شیراز گفت: اگر اداره ای در جلسات حضور پیدا نمی کند به معنای سلب مسئولیت نیست و باید تمام کارهای خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه حرکت خوبی توسط دستگاه های فرهنگی در حال اجراست و چهره شهر در حال تغییر است و اکنون می توانیم بگوییم در عمل سومین حرم اهل بیت (ع) هستیم، افزود: حرکت خوبی در بحث مسابقات قرآنی وجود دارد.

طاهری گفت: میزبانی قاریان برجسته را عهده دار هستیم و همزمانی آن با بحث آغاز امامت حضرت مهدی (عج) را به فال نیک می گیریم.

وی اضافه کرد: با این رویداد قرآنی که در شیراز شکل می گیرد و می توان شیراز را به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) معرفی کرد و باید فضاسازی به خوبی شکل گیرد و پوستر مسابقات در تمام دستگاه های نصب شود، چرا که تبلیغات و نحوه انعکاس آن زیاد مهم است و مسابقات قرآنی «مدهامتان» می تواند آبروی شهر باشد و باید به خوبی فعالیت داشته باشیم.

پایان پیام/ 130