تقدیر مسجدی‌ها از نیروی انتظامی و فعالان مهدوی به مناسبت ۹ ربیع‌الاول
تقدیر مسجدی‌ها از نیروی انتظامی و فعالان مهدوی به مناسبت ۹ ربیع‌الاول

تقدیر مسجدی‌ها از نیروی انتظامی و فعالان مهدوی به مناسبت ۹ ربیع‌الاول

حجت‌الاسلام تاجیک از برگزاری جشن بزرگ آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در مسجد لرزاده خبر داد و گفت: مراسم تقدیر از مهدی‌یاوران و نیروهای پلیس کلانتری ۱۵۹ تهران از ویژه‌برنامه‌های این ایام است.
شناسه خبر : 1219960 تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۲

حجت الاسلام «اصغر تاجیک» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ان‌شاءالله زمینه‌ساز ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) و شکل گیری تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: مساجد چند سالی است در فعالیت های مهدوی فعال تر شده اند و علاوه بر برگزاری مراسم دعای ندبه و زیارت آل یاسین، و برگزاری مجالس جشن و شادی در ایامی همچون نیمه شعبان و نهم ربیع الاول، فعالیت های متنوع مهدوی انجام می دهند.

 

امام جماعت مسجد لرزاده (واقع در تهران، خیابان خراسان) افزود: طرح سه شنبه های مهدوی در این مسجد با همکاری پایگاه های بسیج خواهران و براداران و با مشارکت حوزه علمیه امام القائم (عج) هر هفته از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در خیابان لرزاده اجرا می شود.

 

وی اضافه کرد: امسال نیز همزمان با نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت صاحب الزمان(عج) پس از اقامه نماز مغرب و عشا جشن بزرگ این روز همراه با تقدیر از مهدی‌یاوران برگزار می شود.

 

تاجیک تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین سیدحمید میرباقری در این مراسم، سخنرانی می کند و در پایان مراسم از پنج برادر و پنج خواهر فعال در فعالیت های مهدویت و انتظار تقدیر به عمل می آید.

 

وی اضافه کرد: طرح سه شنبه های مهدوی، این هفته همراه با تقدیر از نیروهای پلیس کلانتری ۱۵۹ تهران به دلیل نقش‌آفرینی موثر در مقابله با اغتشاشات اخیر و تامین امنیت مردم، اجرا می شود.

 

امام جماعت مسجد لرزاده در پایان با بیان اینکه همه برنامه های این مسجد با موضوع انقلاب اسلامی پیوند دارد، خاطرنشان کرد: بر همین اساس هر اتفاقی که در کشور روی می دهد و لازم به تبیین از سوی اهالی این مسجد باشد، ما به سرعت ورود می کنیم که تقدیر از پلیس بر همین اساس انجام می شود. 

 

پایان پیام/ 397