فهم درست از مسائل و تشخیص به‌موقع از ویژگی‌های بارز جوانان دوره انقلاب است
فهم درست از مسائل و تشخيص به‌موقع از ويژگي‌هاي بارز جوانان دوره انقلاب است

فهم درست از مسائل و تشخیص به‌موقع از ویژگی‌های بارز جوانان دوره انقلاب است

آيت‌الله حسيني همداني در ديدار با خانواده شهيد «علي اصغر قورت بيگلو» گفت: فهم درست از مسائل و تشخيص به‌موقع از ويژگي‌هاي بارز جوانان دوره انقلاب است.
شناسه خبر : 41135 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: آیت الله «حسینی همدانی» نماینده  ولی فقیه در استان البرز، حجت الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان، حجت‌الاسلام «مهدی راست‌روش» رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، سردارسرتیپ دوم «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان و جمعی از مدیران استانی با خانواده شهید مدافع امنیت «علی‌اصغر قورت‌ بیگلو» دیدار و گفتگو کردند.

آیت الله حسینی همدانی در این دیدار خطاب به خانواده شهید قورت بیگلو، اظهار کرد: این شهید نوجوان برای خانواده شما فخر و شرف و برای نظام اسلامی کرامت و نعمت، است؛ شهادت این شهدای بزرگوار باعث پایداری و استحکام پایه‌های انقلاب و اسلام می‌شود.

امام‌جمعه کرج ادامه داد: ویژگی نوجوانان و جوانان بسیجی و نیروهایی چون شهید قورت‌ بیگلو که در دوران‌هایی همچون دفاع مقدس و بقیه صحنه‌های انقلاب نیز فعال بودند، تشخیص به‌موقع و خوب عمل کردن است؛ از ویژگی‌های بارز جوانان حاضر درصحنه‌های دفاع از اسلام و انقلاب فهم درست از مسائل و تشخیص به‌موقع آن است.

وی همچنین با اشاره به حضور فعال این شهید بسیجی در عرصه‌ آسیب‌های اجتماعی و کمک‌های مؤمنانه و مواسات و همدلی، گفت: این شهید را به‌واسطه خدماتی که داشته شناسایی و به شهادت رساندند و گلی را از این باغ، گلچین کردند.