دیدار اعضای ستاد برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» با جمعی از علمای حوزه علمیه قم
ديدار اعضاي ستاد برگزاري پانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامّتان» با جمعي از علماي حوزه علميه قم

دیدار اعضای ستاد برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» با جمعی از علمای حوزه علمیه قم

رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور و اعضاي ستاد برگزاري پانزدهمين دوره مسابقات قرآني «مدهامّتان» با حضور در شهر مقدس قم با تني چند از علما و بزرگان حوزه علميه قم ديدار و گفت‌وگو مي‌کنند.
شناسه خبر : 41132 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به همراه اعضای ستاد برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان، امروز شنبه 9 مهر ماه، به منظور بهره‌مندی از رهنمودها و ارائه گزارش از عملکرد این مسابقات، با جمعی از بزرگان و علمای حوزه علمیه قم از جمله آیت‌الله حسینی بوشهری، آیت الله سعیدی، آیت الله اعرافی، آیت الله حاج بوالقاسم و آیت‌الله مقتدایی دیدار و گفت و گو می کنند.

بر پایه این گزارش: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، متولی برگزاری یکی از چهار رویداد بزرگ قرآنی کشور با عنوان مدهامّتان است که پانزدهمین دوره این مسابقات از 12 تا 14 مهر ماه در  جوار مضجع نورانی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (علیه السلام) در شیراز برگزار می شود.

گفتنی است مرحله استانی این مسابقات در 9 رشته و با حضور بیش از 15 هزار فعال قرآنی برگزار شد و مرحله کشوری با حضور 150 نفر از منتخبین مرحله استانی در چهار رشته قرائت، حفظ کل، ترتیل و اذان ویژه براران و قرائت تحقیق و حفظ کل ویژه خواهران برگزار می شود.