برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد مهارت آموزی بچه های مسجد
برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد مهارت آموزی بچه های مسجد

برگزاری دوره های آموزشی با رویکرد مهارت آموزی بچه های مسجد

ملیحه یونس زاده گفت: دوره های آموزشی با هدف غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون و با رویکرد مهارت آموزی و اشتغالزایی آنها در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 1219835 تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۸

«ملیحه یونس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تازه ترین فعالیت های کانون باب الحوائج (ع)، گفت: یکی از فعالیت های این کانون برگزاری دوره های آموزشی متنوع است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) جیرفت افزود: در همین راستا دوره های آموزش هنر ویژه دختران و بانوان عضو کانون در حال برگزاری است.

 

وی بیان کرد: این دوره ها شامل آموزش خیاطی و بافتنی است که شرکت اعضای کانون در این دوره ها زمینه کسب مهارت  های لازم و اشتغال آنها را فراهم می کند.

 

یونس زاده ادامه داد: آموزش قرآن کریم اعم از روخوانی، روانخوانی و حفظ بخش دیگری از فعالیت های این کانون است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) جیرفت ابراز کرد: همچنین با توجه به مقوله حجاب و عفاف مسابقه حجاب با توجه به آیات سوره نور در حال برگزاری است.

 

وی اظهار کرد: از دیگر فعالیت های کانون، برگزاری دوره های آموزش زبان انگلیسی ویژه دانش آموزان است.

 

یونس زاده اضافه کرد: علاوه بر این نیز با حضور مشاور، دوره مهارت های زندگی شامل همسرداری و فرزند پروری برای بانوان عضو کانون برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باب الحوائج (ع) جیرفت عنوان کرد: در برگزاری این دوره ها از ظرفیت جهادگران یکی از گروه های جهادی شهرستان استفاده شده است.

 

وی در خاتمه یادآور شد: دوره های آموزشی با هدف غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون و با رویکرد مهارت آموزی و اشتغالزایی آنها در حال برگزاری است.

پایان پیام/ 586