کانون قدس راز میزبان مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی شد
کانون قدس راز ميزبان مدير ستاد کانون هاي مساجد خراسان شمالي شد

کانون قدس راز میزبان مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان شمالی شد

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي از فعاليت هاي کانون "قدس " شهرستان راز و جرگلان بازديد کرد و ضمن قدرداني از اقدامات مسجدي اين کانون طي نشستي در روند اجراي برنامه ها مشکلات فرهنگي پيرامون اين منطقه قرار گرفت.
شناسه خبر : 41093 تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی از فعالیت های کانون "قدس"  مسجد جامع شهرستان راز و جرگلان بازدید کرد و ضمن قدردانی از اقدامات مسجدی این کانون طی نشستی  در روند اجرای برنامه ها مشکلات فرهنگی  پیرامون این منطقه قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قدس راز و جرگلان  ابتدا بخش های مختلف این کانون که شامل  اتاقی در طبقه دوم مسجد جامع بود را معرفی کرد و گفت: تمام برنامه های آموزشی کانون اعم از آموزش قرآن و مباحث درسی و تقویتی دروس مدرسه در این محل انجام می گیرد.

وی همچنین در ادامه، به کانون که با دیوارهای مزین شده به نام ائمه و چند قفسه کتاب خودنمایی میکرد، اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال  نوجوانان از برنامه های آموزشی،  نیاز به فضای وسیع تری داریم و این مکان جوابگو نیست.

حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز ضمن بازدید از کانون توجه به موضوع کتابخوانی و معرفی کتابهای ارزنده از جمله طرح کلی اندیشه مقام معظم رهبری و دایر شدن جلسات و حلقه های معرفتی با محوریت مطالعه و تحلیل این کتاب ها، خواست تا کانون در این خصوص اهتمام ویژه بورزد.

وی در ادامه با اعلام حمایت از اقدامات و برنامه های کانون گفت: برای حمایت مالی لازم است تا کانون فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کند.

گفتنی است، در این بازدید و نشست ه اندیشی صمیمانه، مرتضی پاکدامن معاون پرورشی و تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان و تعدادی از فعالان فرهنگی مسجدی این شهرستان نیز حضور داشتند.

 

پایان/