زیارت مخصوص امام رضا (ع) در کانون «الزهرا (س)» زمزمه شد
زیارت مخصوص امام رضا (ع) در کانون «الزهرا (س)» زمزمه شد

زیارت مخصوص امام رضا (ع) در کانون «الزهرا (س)» زمزمه شد

حضوری گفت: زمزمه زیارت مخصوص امام رضا (ع) در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم زمزمه شد.
شناسه خبر : 1219237 تاریخ انتشار : ۶ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۳

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، برنامه های محتلفی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: زیارت مخصوص امام رضا (ع)، برنامه ای بود که به همت اهالی مسجد در شام شهادت حضرت رضا (ع) طنین انداز شد.

 

وی بیان کرد: این مراسم پیش از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار و پیش از این و در شب شهادت آن امام همام، آیین سوگواری و عزاداری به همت اهالی مسجد انجام شد.

 

حضوری عنوان کرد: در این مراسم حجت الاسلام «مدبر» امام جمعه جهرم به بیان فضائل اهل بیت (ع) به ویژه وجود شریف حضرت رضا (ع) پرداخت و ذاکر اهل بیت (ع) نیز مرثیه سرایی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع)، آیین عزاداری و سوگواری به مدت پنج روز در این کانون فرهنگی هنری برگزار شد و محبان اهل بیت (ع) در رثای این امام همام به سوگواری پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم عنوان کرد: پیش از این نیز اقامه عزاداری ایام محرم و صفر به مدت 2 ماه در این کانون فرهنگی هنری با سخنرانی روحانیون و مرثیه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) برگزار شده است.

 

حضوری گفت: همچنین عزاداری هفتگی این کانون فرهنگی هنری ویژه نوجوانان مسجدی در این مدت پنجشنبه شب ها برگزار شده است.

پایان پیام/ 691