دختران نوجوان مسجدی در شهر راز با تأسی از شهدا وارد میدان مقابله با اسلام ستیزی شدند
دختران نوجوان مسجدي در شهر راز با تأسي از شهدا وارد ميدان مقابله با اسلام ستيزي شدند
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

دختران نوجوان مسجدی در شهر راز با تأسی از شهدا وارد میدان مقابله با اسلام ستیزی شدند

دختران نوجوان مسجدي عضو کانون فرهنگي هنري قدس مسجد جامع شهرستان راز و جرگلان با تأسي از شهدا و همزمان با هفته دفاع مقدس، بر عليه بدحجابي و اغتشاشات اخير به ميدان آمدند.
شناسه خبر : 41018 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۰۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ دختران نوجوان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری قدس مسجد جامع شهرستان راز و جرگلان  همزمان با هفته دفاع مقدس، بر مزار شهدای گمنام این شهر حاضر شدند و ضمن غبارروبی و عطر افشانی آن قبور مطهر، قدم در راه شهدا و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب نهادند.

 

بر اساس اعلام «اعظم نامور»  مدیر کانون قدس  پس از غبارروبی مزار شهدا دختران و بانوان مسجدی هم نوا با هم اللُّهمَّ إِنِّى أَسْأَلُكَ بِاسْمِكَ الْعَظِيمِ الْأَعْظَمِ الْأَعَزِّ الْأَجَلِّ الْأَكْرَمِ و... دیگر سطور تمسک جویی دعای سمات را  زمزمه کردند.

 

وی همچنین اعلام کرد: پس از تجدید بیعت با آرمان های شهدا و امام شهدا، در اقدامی در خیابان های شهر حاضر شدند و با پلاکاردهای حامیانه از اقدامات نیروهای فراجا قدردانی کردند و اقدامات اغتشاشگرانه را محکوم کردند.

وی همچنین گفت: در این حضور دختران جوان با پوسترهای حاوی شعار اهمیت حجاب و پرچم های "یا حسین " به مقابله با حرکت های حجاب ستیزانه برخاستند و هتک حرمت به ساحت مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

 

نامور  همچنین برگزاری مراسم عزاداری ایام پایان صفر و رحلت جانگداز رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه وآله و سلم) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) را در ادامه اعلام کرد و گفت: عموم مردم و اهالی مسجد  با قرائت زیارت ازبعید حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله وسلم) به سوگ پیامبر نور و رحمت و سبط اکبرش نشستند.