منویات رهبری در حوزه فرهنگ فصل الخطاب است
منویات رهبری در حوزه فرهنگ فصل الخطاب است

منویات رهبری در حوزه فرهنگ فصل الخطاب است

کاظمی با بیان اینکه منویات رهبری در حوزه فرهنگ فصل الخطاب است، گفت: هزینه کردن برای دین موجب بقای دین است و باید در این راستا کانون مساجد به عنوان خاکریز فرهنگی باید برای بقای دین و ماندگاری دین تلاش کند.
شناسه خبر : 1218553 تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۲۱

سید یحیی کاظمی مازندرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران اظهار کرد:  کانون مساجد کانونی مهم برای توسعه برنامه های فرهنگی و دینی است و تلاش برای در مسیر ولایت بودن باید از کانون مساجد نشات بگیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام صادق(ع) مسجد جامع چالوس افزود: همه ما مسلمانیم و باید مسئولیت پذیر باشیم و به ولایت وابستگی داشته و در مسیر رهبری و ولایت حرکت کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در ایام پایانی ماه صفر و رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) قرار داریم و تدبر در سبک زندگی اهل بیتی باید در دستور کار قرار گیرد.

 

کاظمی گفت: هزینه کردن برای دین موجب بقای دین است و باید در این راستا کانون مساجد به عنوان خاکریز فرهنگی باید برای بقای دین و ماندگاری دین تلاش کند.

 

مدیر مسئول کانون مسجد جامع چالوس بر لزوم الگوگیری از ایشان در ادامه مسیر زندگی تأکید کرد و افزود: تدبر در سبک زندگی اهل بیت(ع) می‌تواند به عنوان تلنگری اساسی برای استواری گام‌ها و حرکت در مسیر زندگی الهی با الگوگیری از زندگی ائمه معصومین(ع) باشد.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری در جوار مساجد کشور منشاء آثار و برکات فراوانی در سطح جامعه هستند و باید در همه ایام سخنان رهبری فصل الخطاب ما باشد و در این مسیر گام برداریم.

پایان پیام/ 175