ولایتمداری امام حسن مجتبی(ع) مورد توجه بچه های مسجد باشد
ولایتمداری امام حسن مجتبی(ع) مورد توجه بچه های مسجد باشد

ولایتمداری امام حسن مجتبی(ع) مورد توجه بچه های مسجد باشد

قلندری گفت: همه زندگی امام حسن مجتبی(ع) وقف ولایت و ولایتمداری بود اکنون در عصر حاضر باید ولایتمداری و در مسیر ولایت بودن آن حضرت مورد توجه بچه های مسجد باشد.
شناسه خبر : 1218548 تاریخ انتشار : ۲ مهر ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۲۵

عقیل قلندری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران اظهار کرد: تلاش برای نهادینه کردن زندگی اهل بیتی در جامعه و در مسیر ولایت و رهبری و ائمه اطهار(ع) بودن مساله مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود و باید کانون مساجد به عنوان نهاد انقلابی در این بخش فرهنگ سازی کنند.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفرصادق(ع) بهشهر افزود: امروز در دوران سختی قرار گرفته ایم که دشمن از هر سمت و سویی در حال سمپاشی کردن علیه انقلاب و ولایت و رهبری است و باید آگاهانه عمل کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: ایستادگی در برابر استکبار و استعمار آمریکا و اسرائیل درسی است که از ائمه اطهار(ع) گرفته ایم و مردم باید با اطاعت پذیری از ولایت در مقابل دشمنان بایستند و کوتاه نیایند و مملکت خودشان را در اختیار آنها قرار دهند.

 

قلندری گفت: همه زندگی امام حسن مجتبی(ع) وقف ولایت و ولایتمداری بود و اکنون هم ولایتمداری و در مسیر ولایت بودن مهمترین درس بچه مسجدی ها از زندگی امام حسن(ع) است.

 

مدیر مسئول کانون شهدا مسجد امام جعفرصادق(ع) بهشهر افزود: مردم دوران امامت امام حسن(ع) با قرار گرفتن در مسیر دشمن؛ به نابودی رسیدند و مردم ما هم اگر در مسیر ولایت نباشند؛  سرنوشت بهتری از مردم دوران امام حسن (ع) نخواهند داشت.

 

وی یادآور شد: الگوگیری از سیره امام حسن(ع) و اهل بیت در زندگی، می‌تواند سبب هوشیاری مسلمانان در جامعه و افزایش آگاهی و هوشیاری در برابر دشمن باشد.

پایان پیام/ 175