برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر در ۳۳ کانون فرهنگی مساجد فومن
برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر در ۳۳ کانون فرهنگی مساجد فومن

برگزاری مراسم عزاداری دهه آخر صفر در ۳۳ کانون فرهنگی مساجد فومن

نیک‌انجام گفت: مراسم عزادارای ایام آخر ماه صفر در ۳۳ کانون فرهنگی هنری مساجد فومن برگزار می‌شود.
شناسه خبر : 1217998 تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۶

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: مراسم عزادارای ایام آخر ماه صفر در 33 کانون فرهنگی هنری مساجد فومن برگزار می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با بیان اینکه سخنرانی، مداحی و قرائت زیارت ازبعید از جمله برنامه‌های کانون‌ها در این ایام است افزود: بنا به اهمیت تبیین معارف الهی و بصیرت افزایی برگزاری برنامه‌ها و استفاده از علما در مناسبت‌ها می‌تواند در تقویت بنیه اعتقادی آحاد جامعه به‌ویژه جوانان و نوجوانان موثر باشد و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن جامعه را بیمه کند.

 

وی با بیان اینکه حضرت محمد(ص) بهترین الگو برای بشریت است و همه آحاد جامعه باید سیره پیامبر(ص) را الگو قرار دهند گفت: اگر چه نمی‌توانیم عین رسول خدا(ص) عمل کنیم، اما با توجه به سیره و روش آن بزرگوار می‌توانیم زندگی خود را بر اساس الگوی جامع زندگی آن حضرت تنظیم کنیم.

 

نیک‌انجام با اشاره به اینکه همچنین به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و سالروز شهادت امام رضا(ع) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) نمایشگاه عکس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن برپا می‌شود تصریح کرد: از هنرمندان برگزار کننده نمایش ویژه اربعین هم تجلیل به عمل می‌آید.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این برنامه ها بتوانیم فرهنگ اهل بیت (ع) را در زندگی‌های امروزی جاری و ساری کنیم.

پایان پیام/ 526