کانون های مساجد پیام رسان ارزش های دینی در جامعه هستند
کانون های مساجد پیام رسان ارزش های دینی در جامعه هستند

کانون های مساجد پیام رسان ارزش های دینی در جامعه هستند

باقری گفت: مساجد و کانون های مساجد پیام رسان اربعین و ارزش های دینی هستند و در این بخش تلاش فراوانی برای رساندن پیام اربعین به جامعه انجام شده است.
شناسه خبر : 1217413 تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

«محمدعلی باقری » در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: کانون های مساجد تنها به ارائه کارهای فرهنگی و هنری در بین جوانان و نوجوانان اکتفا نکرده اند و بخصوص در سال های اخیر در راستای جهاد تبیین و توجه به ارزشها و تولید محتوای دینی اثرگذار بوده و هستند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: اربعین حسینی هم یکی از ارزش های مهمی است که باید قداست این روز حفظ و به نسل جدید منتقل شود و در این راستا باید در تبیین قیام عاشورا و اربعین تلاش کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: پیاده روی اربعین نشان دهنده عظمت و بزرگی قیام حضرت اباعبدالله الحسین و زمینه ساز انقلبا مهدی (عج) است و مهمترین وظیفه ما باید رساندن پیام عاشورای حسینی به نسل جدید باشد.

 

باقری گفت: مساجد و کانون های مساجد پیام رسان اربعین و ارزشهای دینی هستند و در این بخش تلاش فراوانی برای رساندن پیام اربعین به جامعه انجام شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا با اشاره به شکوه پیاده روی اربعین، آن را قدرت و اقتدار و عظمت اسلام دانست که هر سال هم تعداد شرکت کنندگان در این پیاده روی بیشتر می شود.

 

وی یادآور شد: پیاده روی اربعین اتفاقی بی نظیر در دنیاست و مهمترین پیام پیاده روی اربعین به همه جهان این است که شیعه در حال آماده شدن برای ظهور منجی عالم بشریت است و باید این مهم در طول سال در دستور کار بوده و همه ما در هر لحظه برای تعجیل در ظهورش تلاش کنیم.

پایان پیام/ 175