نوای زیارت اربعین در کانون «ذکرالله» جهرم طنین انداز شد
نوای زیارت اربعین در کانون «ذکرالله» جهرم طنین انداز شد

نوای زیارت اربعین در کانون «ذکرالله» جهرم طنین انداز شد

قاسمیان نژاد گفت: زیارت اربعین با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «ذکرالله» شهرستان جهرم زمزمه شد.
شناسه خبر : 1216713 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۶

«مهدی قاسمیان نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، با تسلیت دهه پایانی ماه صفر و روز اربعین حسینی (ع) گفت: کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» هر سال همزمان با روز اربعین حسینی، به برگزاری زیارت اربعین اقدام می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله»، مسجد «اباعبدالله الحسین (ع)» جهرم، افزود: امسال نیز به همین مناسبت، زیارت روح بخش «اربعین» با حضور نمازگزاران و اعضای کانون در این مسجد طنین انداز شد.

 

وی به محتوای این برنامه اشاره کرد و اظهار داشت: در این مراسم حجت الاسلام «محسن سجودی» از اساتید حوزه علمیه به سخنرانی و قرائت زیارت اربعین پرداخت.

 

قاسمیان نژاد با دعوت از شهروندان برای حضور در این مراسم معنوی، عنوان کرد: نوای زیارت پرفیض «اربعین» در مسجد «اباعبدالله الحسین (ع)» جهرم روز اربعین به همت کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله»  طنین انداز می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله»، مسجد «اباعبدالله الحسین (ع)»، با اشاره به اینکه زیارت اربعین توسط امام حسن عسکری علیه السلام از نشانه های مومن، معرفی شده است، تصریح کرد:  زیارت اربعین آن چیزهایی که هر مومن باید قلبا به آنها معتقد باشد تا در زمره مومنین در آید را بیان می کند.

 

وی عنوان کرد: این زیارت پرفیض هر سال به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری در روز اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/ 691