آیین عزاداری اربعین حسینی (ع) در کانون «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد
آیین عزاداری اربعین حسینی (ع) در کانون «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد

آیین عزاداری اربعین حسینی (ع) در کانون «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد

گواهیان گفت: آیین عزاداری و سوگواری اربعین شهادت امام حسین (ع) و یارانش در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار شد.
شناسه خبر : 1216571 تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۹

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: آیین بزرگداشت و عزاداری چهلم شهدای کربلا، با حضور پرشور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: این برنامه با سخنرانی «فصاحت» کارشناس مسائل مذهبی و مرثیه خوانی «فرشید میرزایی» ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شب گذشته همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار شد.

 

وی عنوان کرد: همچنین امسال جمع کثیری از بچه های مسجد در پیاده روی اربعین حسینی (ع) شرکت کرده و در مراسم عزاداری روز اربعین در کربلای معلی حضور دارند.

 

گواهیان با اشاره به حضور پر شور نوجوانان مسجدی در این آیین، ادامه داد: از زیبایی های مراسم اربعین حسینی (ع) امسال، حضور پرشور نوجوانان مسجدی بود که جلوه ای زیبا به این آیین بخشید.

 

خاطرنشان کرد: کانون فرهنگ هنری «دوستان آسمانی» در ایام ماه محرم و صفر آیین های عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) را به شیوه های مختلف همچون سخنرانی مذهبی، زنجیرزنی، عزاداری خیابانی برگزار کرده و با برپایی موکب به عزادراان حسینی خدمت کرده اند.

پایان پیام/ 691