خدمت اعضای کانون انصار المهدی (عج) شهر گوجان به زوار اربعین با اجرای نمایش‌های آیینی در مواکب
خدمت اعضاي کانون انصار المهدي (عج) شهر گوجان به زوار اربعين با اجراي نمايش‌هاي آييني در مواکب

خدمت اعضای کانون انصار المهدی (عج) شهر گوجان به زوار اربعین با اجرای نمایش‌های آیینی در مواکب

جعفري، از اجراي نمايش‌هاي آييني به همت اعضاي کانون فرهنگي هنري انصار المهدي (عج) شهر گوجان در مواکب واقع در مسير پياده‌روي اربعين خبر داد.
شناسه خبر : 40781 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۲

«فاطمه جعفری» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)،  با اشاره به حضور و اجرای نمایش‌های آیینی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) شهر گوجان از شهرستان فارسان در مواکب مسیر پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: اعضای گروه نمایش به صورت فشرده در حال تمرین هستند تا با اجرای نمایش‌های آیینی در خدمت به زائرین اربعین حسینی و ترویج معارف اهل بیت(ع) گامی موثر بردارند.

مدیر کانون فرهنگی هنری انصار المهدی (عج) گوجان، با اشاره به شور و شوق ایجاد شده بین اعضای گروه نمایش تاکید کرد: استفاده از زبان هنر  تاثیر بسزایی در تبیین معارف دینی دارد و اقدام ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در اعزام گروه‌های هنری به پیاده‌روی اربعین، نقش مهمی در احیای نقش مساجد در جهاد تبیین ایفا می‌کند.

وی در بخش دیگری از مباحق خود با اشاره به شعار «از مسجد محل تا آسمان حرم» به عنوان شعار محوری امسال بچه های مسجد در کنگره عظیم اربعین افزود: اعضای کانون انصار المهدی (عج) افتخار خدمت به زائرین حسینی را از برکات فعالیت در کانون فرهنگی هنری مسجد می‌دانند.

گفتنی است این کانون فرهنگی هنری در سال‌های اخیر موفق شده است به صورت پیاپی عنوان کانون فرهنگی هنری برتر در رواق نمایش را در سطوح استانی و ملی کسب کند.