تخصیص بودجه تعمیر و تجهیز در سطح کانون‌های مساجد استان البرز
تخصيص بودجه تعمير و تجهيز در سطح کانون‌هاي مساجد استان البرز
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خبر داد؛

تخصیص بودجه تعمیر و تجهیز در سطح کانون‌های مساجد استان البرز

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز در سفر به شهرستان ساوجبلاغ و ديدار با امام جمعه اين شهرستان از تخصيص بودجه تعمير و تجهيز در سطح کانون‌هاي مساجد استان البرز از محل تملک و دارايي ها خبر داد.
شناسه خبر : 40772 تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان البرز: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز در سفر به شهرستان ساوجبلاغ با حجت الاسلام «روح الله مختاری» امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.


سعید جابری انصاری، در این نشست طی سخنانی با بیان اینکه توان و ظرفیت دشمن برای برهم زدن اقتدار و تضعیف بنیان خانواده و جامعه اسلامی به ویژه کودکان و نوجوان انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: آنها با جدیدت فراوان درتلاش هستند اما به همت بچه های مسجدی که جهادی، انقلابی و با اخلاص و با کمترین حمایت اثرات ماندگاری را خلق میکنند دشمن همواره نا امید شده است.


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته در حوزه فرهنگ و هنر در کانون های مساجد استان البرز ارایه کرد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته با ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز، در سفر به شهرستان های مختلف استان البرز شاهد فعالیت جدی اعضای کانون های مساجد در عرصه های مختلف هستیم.



جابری انصاری با اشاره به اینکه بچه های مسجد سرمایه های ملی هستند که با اخلاص و رویکرد جهادی در عرصه های موختلف مومنانه فعالیت می کنند، گفت: با در نظرگرفتن و تخصیص بودجه از محل تملک و دارایی ها، برنامه ریزی شده است تا در خصوص حمایت در دو بخش تعمیر و تجهیز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بودجه و هزینه اختصاص یابد.