مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان البرز با امام جمعه ساوجبلاغ دیدار کرد
مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان البرز با امام جمعه ساوجبلاغ ديدار کرد
به همت ستاد فهما رویداد:

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان البرز با امام جمعه ساوجبلاغ دیدار کرد

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان البرز در سفر به ساوجبلاغ با حجت‌الاسلام مختاري، امام جمعه اين شهرستان ديدار و گفت وگو کرد.
شناسه خبر : 40770 تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: حجت الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز به همراه «سعید جابری انصاری» سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در سفر به شهرستان ساوجبلاغ با حجت الاسلام «روح الله مختاری» امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.


حجت الاسلام شکری در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های بچه های مسجد و همچنین روند اجرایی و پیگیری مصوبات تخصیص بودجه توسط شورای شهر به کانون های مساجد گفت: کانون‌ها بزرگترین نهاد فرهنگی در مسجد هستند اما در راستای اجرای فعالیت های خود تنها با حمایت های مردمی اداره می شوند.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان البرز ادامه داد: ساکنان شهرستان ساوجبلاغ عموما افراد بومی این شهر هستند و در نتیجه فعالیتهای فرهنگی که اجرا می شود نشان از یک اتحاد و هماهنگی در تمامی سطوح مدیریتی این شهر دارد.


وی در بخش دیگری از مباحث خود از فعالیت های حجت الاسلام فراستی مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) تشکر کرده و در خصوص  اجرای برنامه هایی در راستای ایجاد انگیزه و  برای نوجوانان و جوانان و جوانان برای حضور در مسجد تاکید کرد.