تبیین و تشریح رویداد ملی فهما در محضر امام جمعه شهرستان فردیس
تبیین و تشریح رویداد ملی فهما در محضر امام جمعه شهرستان فردیس

تبیین و تشریح رویداد ملی فهما در محضر امام جمعه شهرستان فردیس

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی فهما گفت: تبیین و تشریح رویداد ملی فهما در محضر امام جمعه شهرستان فردیس انجام شد.
شناسه خبر : 866098 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ زمان انتشار :

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، «حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشستی با امام جمعه محترم شهرستان فردیس در خصوص تبیین و تشریح رویداد ملی فهما و گزارشی از عملکرد کانون های فرهنگی هنری  دادند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: کانون های فرهنگی هنری که با مصوبه شورای انقلاب فرهنگی شکل گرفته و سال گذشته با تدوین دستور عمل اجرایی و فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد و شناسنامه دار کردن اعضاء کانون شورایی اداره می شود.

 

وی تصریح کرد: در جلسه 807 مورخ ۱۸ اردیبهشت سال ۹۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به تصویب رسید و در رآس آن سه وزیر ورزش و جوانان، وزیر فرهنگ و ارشاد ، وزیر آموزش و پرورش و دیگر نهاد های اجرایی و فرهنگی وابسته حضور دارند.

 

شکری افزود: اهداف تشکل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  احیای نقش واقعی فرهنگی، آموزشی، هنری و تبلیغی مساجد، تربیت و رشد نیروهای متعهد، انقلابی و کارآمد در حوزه فرهنگ و هنر، توسعه فرهنگ اصیل اسلامی در شهرها و روستاها، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

پایان پیام/ 565