حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده با امام جمعه شهرستان مهران دیدار کرد
حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده با امام جمعه شهرستان مهران ديدار کرد

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده با امام جمعه شهرستان مهران دیدار کرد

حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور در ديدار با امام جمعه و نماينده ولي فقيه در شهرستان مهران؛ به ارايه گزارشي از فعاليت‌هاي اعضاي کانون‌هاي مساجد در کنگره عظيم اربعين پرداخت.
شناسه خبر : 40734 تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۹:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور عصر امروز دوشنبه 21 شهریور ماه با همراهی حجت‌الاسلام و المسلمین «روح‌الله رهبری» مسئول ستاد اربعین کانون‌های مساجد کشور و حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام با حجت‌الاسلام و المسلمین «سید عبدالله امینی» امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان مهران دیدار کرد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین امینی ضمن تقدیر از اقدامات ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در کنگره عظیم اربعین حسینی و همچنین خدمات شبانه‌روزی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان ایلام در مرز بین المللی مهران در راستای خدمت به زائران اباعبدالله (ع) اظهار کرد: کانون‌های مساجد همواره در صف اول مبارزه با تهاجم فرهنگی نقش‌آفرین بوده‌اند و حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های مساجد و کانون‌ها، توطئه و نقشه دشمنان را در عرصه‌های مختلف خنثی می‌کند.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در اربعین 1444گفت: با هدف اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی و دینی در عراق و همچنین در سایر مرزهای بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با این کشور و به ویژه مرز مهران؛ اقدامات مختلفی در سطح کانون های مساجد انجام شد.

این گزارش می افزاید: در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین رهبری به ارایه گزارشی از فعالیت های کمیته اربعین ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور پرداخت.

گفتنی است بازدید از موکب‌های مستقر کانون‌های مساجد در مرز بین‌المللی مهران، از جلمه برنامه‌های پیش رو حجت الاسلام خداداده در سفر به استان ایلام و شهرستان مهران است.