17 شهریور آغاز پیروزی مقتدرانه انقلاب اسلامی/رخوت و ارتجاع آسیب‌هایی که انقلاب را به مخاطره می اندازد
17 شهريور آغاز پيروزي مقتدرانه انقلاب اسلامي/رخوت و ارتجاع آسيب‌هايي که انقلاب را به مخاطره مي اندازد
امام جمعه فاروج در مراسم گرامیداشت 17 شهریور؛

17 شهریور آغاز پیروزی مقتدرانه انقلاب اسلامی/رخوت و ارتجاع آسیب‌هایی که انقلاب را به مخاطره می اندازد

امام جمعه فاروج در مراسم گراميداشت سالروز قيام خونين 17 شهريور و شهداي والامقام اين روز به ميزباني اهالي مسجد امام خميني (ره) بجنورد ابعاد قيام خونين 17 شهروير و ارزش هاي آن را تشريح کرد و نفوذ جرياني، رخوت و ارتجاع را به عنوان آسيب هاي که ثبات قدم انقلاب اسلامي را به مخاطره مي اندازد، نام برد.
شناسه خبر : 40645 تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی،  حجت الاسلام و المسلمین «نایب علی نوروزی»،  امام جمعه فاروج در  مراسم گرامیداشت سالروز قیام خونین 17 شهریور و شهدای والامقام این روز به میزبانی اهالی مسجد امام خمینی (ره) بجنورد و فعالان کانون بصیرت برنامه ریزی و با حضور استاندار خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به اهمیت  یوم الله  17 شهریور، و بیان اینکه یوم الله به روزی اطلاق می شود که در آن روز مردم به یاری دین خدا می شتابند، گفت: در این روز مردم با دفاع از توحید آغاز پیروزی  انقلابی مقتدر  را رقم زدند و از این دست روزهای درخشانی در تاریخ انقلاب رقم خورده است.

وی در ادامه با عنوان اینکه بسیاری از ملت های جهان در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی  از انقلاب اسلامی الگو گرفتند و در این باره حکومت اسلامی را نیز یاری کردند، گفت: امروز برای اقتدار بیشتر انقلاب اسلامی لازم است منطقه و کشورهای همجوار نیز در آرامش باشند و ما به امنیت این کشورها کمک می کنیم و بعضا مورد مواخذه برخی قرار می گیرد که چرا مثلا ما به سوریه و عراق و لبنان و ... کمک می کنیم.

امام جمعه فاروج در ادامه بابیان اینکه  امروز ناامنی هر کجا که باشد دیگر کشورها بویژه انقلاب اسلامی نیز از آن متاثر می شود در این باره علاوه بر کشورهای همجوار، اوکراین را به عنوان مصداقی روشن نام برد که حتی امریکا نیز متحمل ضرر شد.

 

وی در بخشی دیگر با بیان اینکه راه تازه شروع شده و برای رسیدن به سرمنزل نهایی و مقصود باید با ثبات قدم در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم، آسیب هایی که این ثبات قدم را متزلزل میکند را برشمرد و ابتدا موضوع نفوذ و نفاق را مورد توجه قرار  داد و گفت: درست ایت که تاکنون انقلاب سربلند و مقتدر بوده اما بارها با نفوذ افراد و جریان های فکری در مخاطره قرار گرفته است و امروز دولت موظف است مراقب مسئله نفوذ باشد.

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی، همچنین با عنوان اینکه نفوذ فقط مربوط به مذاکرات نیست  ادامه داد: ممکن است در گزینش مدیران افرادی انتخاب شوند که  در بدنه مدیریتی جریان های نفاق را ایجاد کنند و مثلا با این تفکر که برای پیشرفت لازم است به کشورهای غربی نزدیکتر شویم.

وی با تقدیر از حرکت های جهادی آیت الله رییسی، رییس جمهور، اظهار داشت : از هر مسئولی که جهادی و میدانی عمل میکنده و خدمتگذار مردم و دونده است حمایت می کنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین نوروزی، رخوت و سستی را آسیب دوم  نام برد  و گفت: عیب ندارد که حق خود را مطالبه کنیم و به اندازه ای که کار می کنیم سهم خواهی کنیم، اما مبادا از انقلاب طلبکار باشیم

وی در تکمیل این نکات ارزنده، ارتجاع را سومین آسیب ایجاد تزلزل ثبات قدم در مراقبت از انقلاب اسلامی و به ثمر رساندن آن عنوان کرد  و گفت: برخی با اینکه در برهه های مختلف مدافع انقلاب بوند اما امروز در مواجه با تحریم ها و سختی ها  از قطار انقلاب خارج شدند.

وی در خاتمه باردیگر  با تاکید بر اینکه مراقب انقلاب اسلامی باشیم دچار آسیب نشود، با صراحت گفت: هر که از قطار امن انقلاب اسلامی پیاده شود خود متضرر می شود وی بی شک  مدیران جوان ولایی و انقلابی جای آنها را خواهند گرفت.

 

پایان/