تهیه بانک اطلاعاتی از عناوین و حوزه‌های فعالیتی بچه‌های مسجد در استان البرز
تهيه بانک اطلاعاتي از عناوين و حوزه‌هاي فعاليتي بچه‌هاي مسجد در استان البرز
در بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان البرز از کانون شهید مطهری رزکان نو مطرح شد؛

تهیه بانک اطلاعاتی از عناوین و حوزه‌های فعالیتی بچه‌های مسجد در استان البرز

جابري انصاري با حضور در مسجد جامع رزکان نو از روند فعاليت‌هاي کانون فرهنگي هنري شهيد مطهري بازديد کرد؛ در اين بازديد نسبت به تهيه بانک اطلاعاتي از زمينه فعاليتي بچه‌هاي مسجد تاکيد شد.
شناسه خبر : 40630 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان البرز: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ترویج فرهنگ در تمامی عرصه ها، « سعید جابری انصاری» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، حجت الاسلام «کاظم شکری» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان، از مسجد جامع رزکان نو کانون فرهنگی هنری شهید مطهری شهرستان فردیس بازدید کردند.



در این بازدید نسبت به تهیه یک بانک اطلاعاتی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و مشخص شدن عنوان فعالیت های در حال اجرا و تحت پوشش، جهت بهرمندی و سیاست گذاری مطلوب تاکید شد.



جابری انصاری، در این بازدیدطی سخنانی اظهار کرد: باید برای آینده این کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شود، بچه های مسجد، سرمایه های مادی و معنوی و زیرساخت های فرهنگی جامعه در آینده خواند شد، که نباید به راحتی از این مهم گذر کنیم/.

مدیرکل فرهگ و ارشاد اسلامی استان البرز در حوزه فرهنگ و هنر با ایجاد هماهنگی های صورت گرفته تلاش میکنیم با جدیت بیشتر عنوان فعالیت های بچه های مساجد تحت پوشش و حمایت قرار گرفته شود، ادامه داد: با وجود افراد دلسوز، جهادی، اهل مطالعه و تاثیر گذاری که در کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت دارند،  این قول را می دهیم که تمام تلاشمان را برای حمایت های مادی، معنوی از آنها داشته باشیم.