پرداخت کمک‌هزینه سفر اربعین 1313 نفر از زائر اولی‌ها به همت کانون حضرت خدیجه (س)
پرداخت کمک‌هزينه سفر اربعين 1313 نفر از زائر اولي‌ها به همت کانون حضرت خديجه (س)

پرداخت کمک‌هزینه سفر اربعین 1313 نفر از زائر اولی‌ها به همت کانون حضرت خدیجه (س)

کانون حضرت خديجه (س) شهر مقدس قم، به مناسبت فرارسيدن اربعين حسيني کمک‌هزينه 1313 نفر از زائر‌اولي‌ها به کربلاي معلي را تقبل کرد تا زمينه حضور تعدادي از نوجوانان و جوانان در سفر اربعين فراهم شود.
شناسه خبر : 40628 تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

«علی حسین پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) شهر مقدس قم به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین حسینی بیان کرد: امسال با هدف تشویق نوجوانان به حضور در حماسه اربعین، تصمیم گرفتیم کمک‌هزینه سفر زائر اولی‌ها به کربلای معلی را تامیین کنیم.

معاون موسسه حضرت خدیجه (س) ادامه داد: در این راستا با همکاری خیرین برنامه «سمت خدا» و همت کانون و موسسه حضرت خدیجه (س) شهر مقدس قم 1313 نفر از زائر اولی‌های نوجوان و جوان متولد سالهای 1375 تا 1385 را برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی حمایت کرده و بخشی از هزینه سفر آنها را پرداخت می کنیم.

وی تصریح کرد: طی فراخوانی که داشتیم قرار شد متقاضیان با مراجعه به سایت موسسه حضرت خدیجه (س) ثبت نام کنند.

حسین‌پور تصریح کرد: کانون و موسسه حضرت خدیجه (س) در مسیر نجف به کربلا، عمود 1070 و در منطقه «مدینة‌الزائرین» بخشی را اختصاص داده است که زائر اولی‌هایی که اسامی آنها اعلام شده می توانند با حضور در این بخش هزینه سفر خود را دریافت کنند.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌های امسال کانون و موسسه حضرت خدیجه (س) توزیع آب بین مواکب است، چراکه امسال مشکل آب شرب جدی‌تر از سال‌های گذشته شده است در نتیجه تصمیم گرفتیم از این طریق از زائران پذیرایی کنیم، ضمن اینکه توزیع نان و یک سری مواد اولیه در مسیر نجف به کربلا از دیگر خدماتی است که در اربعین 1401 به مواکب خواهیم داشت.