حضور مواکب کانون «مهدی موعود (عج)» در سه شهر کربلا، کاظمین و کوفه/خدمت به زوار با شست‌وشوی البسه و راه‌اندازی پیرایشگاه
حضور مواکب کانون «مهدي موعود (عج)» در سه شهر کربلا، کاظمين و کوفه/خدمت به زوار با شست‌وشوي البسه و راه‌اندازي پيرايشگاه

حضور مواکب کانون «مهدی موعود (عج)» در سه شهر کربلا، کاظمین و کوفه/خدمت به زوار با شست‌وشوی البسه و راه‌اندازی پیرایشگاه

کانون فرهنگي هنري مهدي موعود (عج) مسجد جامع شهرستان فردوس امسال در جريان برگزاري کنگره عظيم اربعين حسيني در سه شهر کربلا، کاظمين و کوفه ميزبان زائران خواهد بود و خدماتي نظير شست‌وشوي البسه و راه‌اندازي پيرايشگاه بخشي از فعاليت‌هاي اين موکب‌ها در خدمت به زائران حسيني است.
شناسه خبر : 40516 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۳۳

«حمید آبیار» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) با اشاره به تدارک گسترده کانون فرهنگی هنری و موکب «مهدی موعود (عج)» مسجد جامع شهرستان فردوس در ایام برگزاری پیاده روی اربعین اظهار کرد: این موکب از سال 1395 فعالیت خود را در شهر کاظمین آغاز کرده و همواره اهتمام خود را بر ارایه خدمات متنوع به زائران قرار داده است.

مدیر کانون و موکب مهدی موعود (عج) مسجد جامع شهرستان فردوس افزود: امسال با توجه به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به حضور در کنگره عظیم اربعین و همچنین سیاست‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات، علاوه بر کاظمین در شهرهای کربلا و کوفه نیز به زوار خدمت رسانی خواهیم داشت.


وی گفت:  اسکان، سه وعده پذیرایی، شست و شوی البسه، خیاطی، نانوایی، پیرایشگاه تنها بخشی از خدمات موکب مهدی موعود (عج) مسجد جامع شهرستان فردوس در شهر کاظمین است.

 

آبیار تصریح کرد: همچنین با همکاری بنیاد مهدویت شهر مقدس قم و مراکز مختلف دینی، فعالیت های فرهنگی موکب مهدی موعود (عج) در شهر کاظمین در قالب های مختلفی ارایه می شود که از جمله آنها می توان به غرفه کودک، قصه گویی و نقاشی، پرده خوانی، مداحی، مسابقات متنوع اعم از دلنوشته، نقاشی اشاره کرد.