اسکان و پذیرایی از زوار تا قرائت روزانه زیارت عاشورا در موکب «اکبریه»
اسکان و پذيرايي از زوار تا قرائت روزانه زيارت عاشورا در موکب «اکبريه»

اسکان و پذیرایی از زوار تا قرائت روزانه زیارت عاشورا در موکب «اکبریه»

غفارزاده گفت: موکب «اکبريه» به همت اعضاي کانون فرهنگي هنري اميرالمومنين (ع) استان آذربايجان شرقي در جريان برگزاري کنگره عظيم اربعين، علاوه بر اسکان و پذيرايي زوار، هر روز قرائت زيارت عاشورا و ادعيه را در دستور کار خود قرار داده است.
شناسه خبر : 40515 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۴

«سعید غفارزاده» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های موکب «اکبریه» که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «امیرالمومنین (ع)» از استان آذربایجان شرقی در اربعین حسینی برپا می شود، گفت: این موکب در عمود 1163 قرار گرفته است؛ ما تلاش کردیم تا همچون سنوات گذشته فضای موکب «اکبریه» تداعی‌گر یک حرکت جهادی و فرهنگی باشد.

 


این فعال مسجدی گفت: موکب اکبریه با نزدیک به هزار متر مساحت، پذیرایی و اسکان زوار را در دستور کار خود قرار داده است و علاوه بر آن با برگزاری فعالیت‌های مختلف فرهنگی از جمله حضور سخنرانان مذهبی و مادحین اهل بیت (ع) در تلاش است تا گوشه‌ای از فرهنگ حسینی را به نمایش بگذارد.


وی گفت: برپایی نماز جماعت در هر سه وعده و همچنین قرائت زیارت عاشورا از دیگر برنامه‌های موکب اکبریه است که از پنجم صفر تا یک روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.