تولید کلیپ «حالا اومدی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم
تولید کلیپ «حالا اومدی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تولید کلیپ «حالا اومدی» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: کلیپ«حالا اومدی» به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» و همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، تولید شد.
شناسه خبر : 1212026 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۶

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، از تولید اثر زیبای «حالا اومدی» به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» خبر داد و گفت: این اثر در وصف حضرت رقیه (س) و همزمان با ایام سالروز شهادت دختر سه ساله امام حسین (ع) به همت مرکز رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه مرثیه خوانی این اثر را «فرشید میرزایی» بر عهده داشته است، خاطرنشان کرد: کلیپ «حالا اومدی» مربوط به عزاداری بچه های مسجد در سالروز شهادت حضرت رقیه (س) بوده است.

 

وی با قدردانی از عوامل تولید کننده نماهنگ «زیر بارون»، اظهار کرد: این نماهنگ در ایام محرم و شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

حضوری بیان کرد: کلیپ «حالا اومدی» که مدت زمان آن ۵۰ ثانیه است در فضای مجازی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» و شبکه هایی همچون «آپارات» بارگزاری و به اشتراک گذاشته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه پیش از این نیز نماهنگ «زیر بارون» و «لک لبیک» از سوی بچه های مسجد در این کانون تولید شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای راه اندازی گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تا کنون نماهنگ های زیبا در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی تولید شده است.

پایان پیام/ 691