خدمت رسانی۱۸۰ خادم الحسین(ع)موکب کانون شهید«علی گرائیلی» خرماکلا به زائرین اربعین
خدمت رسانی۱۸۰ خادم الحسین(ع)موکب کانون شهید«علی گرائیلی» خرماکلا به زائرین اربعین

خدمت رسانی۱۸۰ خادم الحسین(ع)موکب کانون شهید«علی گرائیلی» خرماکلا به زائرین اربعین

مهرنیا گفت: ۱۸۰ نفر خدمه در قالب موکب حضرت فاطمه زهرا(س) کانون فرهنگی هنری شهید «علی گرائیلی» روستای خرماکلا قائم شهر به عراق اعزام شدند و تلاش دارند تا خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی ارائه کنند.
شناسه خبر : 1211668 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

«مهدی مهرنیا » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین امروز به یک حرکت جهانی تبدیل شده و قطعا دشمن و نظام استکبار این را موضوع تهدید می‌داند و باید از این طرفیت برای شناساندن انقلاب اسلامی و ظرفیت های انقلاب استفاده کنیم.

 

مسئول امور فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی قائم شهر افزود: موکب کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائم شهر یکی از کانون های فعال استان همزمان با اربعین حسینی در عراق مستقر می شود و به زائران امام حسین(ع) خدمات ارائه می کند.

مهرنیا گفت: کاروان خادمین موکب کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائم شهر یکشنبه 6 شهریورماه برای حضور در مراسم اربیعن و برپایی موکب به کربلا اعزام شدند.

 

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائم شهر از خدمت رسانی۱۸۰ خادم الحسین(ع)موکب کانون شهید«علی گرائیلی» خرماکلا به زائرین اربعین خبر داد و اظهار کرد: این کانون با پرپایی این دو عمود و با حضور خادمین اربعین به عزاداران سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می کنند.

وی یادآور شد: کانون شهید گراییلی قائم شهر دو موکب در اربعین دارد که یک موکب در عمود 287 نجف و دیگری در کربلاست و میزبان همه دلدادگان به امام حسین(ع) است.

پایان پیام/ 175