انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی شهرستان جیرفت برگزار شد
انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی شهرستان جیرفت برگزار شد

انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی شهرستان جیرفت برگزار شد

بهرام مسلمی مهنی گفت: انتخابات هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی برگزار شد و براساس رای گیری موسسین آموزشگاه های هنرهای تجسمی، مربیان دارای کارت مربیگری و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی و رشته های هنرهای تجسمی، اعضای هیئت مدیره این انجمن مشخص شدند.
شناسه خبر : 1210626 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۱۰

«بهرام مسلمی مهنی» در گفت و با  خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از انتخابات  هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی جیرفت، خبر داد و گفت: براساس رای گیری موسسین آموزشگاه های هنرهای تجسمی، مربیان دارای کارت مربیگری و فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی و رشته های هنرهای تجسمی، اعضای هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی جیرفت مشخص شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در این راستا مسلم غیب الهی، پروین مرتضوی، خدیجه افضلی پور، مسلم فرود نیا، سوده مقبلی، مسلم شهریاری، الهام عبداللهی، محمدعلی نگینی و مژده رفیعی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره این انجمن انتخاب شدند.

 

وی با بیان این مطلب که این انتخابات مطابق با اساسنامه انجمن هنرهای تجسمی برگزار شد، تاکید کرد: برخی از اهداف راه اندازی این انجمن، فراهم کردن زمینه توسعه و حمایت از هنرهای تجسمی شهرستان جیرفت، ارتقاء سطح آگاهی دانش و بینش عمومی در زمینه هنرهای تجسمی و ترویج و گسترش آن در سطح شهرستان، اهتمام ویژه به شناخت رشد و شکوفایی استعداد ها خلاقیت ها و ظرفیت های شهرستان در حوزه تجسمی است.

 

مسلمی مهنی ادامه داد: همچنین ارتقای محتوای هنرهای تجسمی، ایجاد شبکه منسجم و اثر گذار از هنرمندان و فعالان هنرهای تجسمی شهرستان و حمایت از هنرمندان و گروه های فعال در حوزه هنرهای تجسمی و توسعه ارتباط، تعامل و همکاری با نهادها و سازمان ها و... در سطح شهرستان از سایر اهداف راه اندازی انجمن هنرهای تجسمی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: انجمن هنرهای تجسمی شهرستان جیرفت از این پس تولید آثار هنری تجسمی، برگزاری اردوهای هنرهای تجسمی، برپایی نمایشگاه ها، برگزاری جشنواره ها، همایش و سمینار، نشست ها و کارگاه ها در قلمرو هنرهای تجسمی را در دستور کار خود قرار می دهد.

 

وی بیان کرد: این انجمن می تواند فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی در زمینه هنرهای تجسمی انجام دهد.

 

مسلمی مهنی در خاتمه یادآور شد: طراحی و برگزاری دوره ها، کارگاه ها و نشست های علمی تخصصی در حوزه خود، از دیگر برنامه های این انجمن است.

پایان پیام/ 586