مدیر جدید کانون حجت بن الحسن (عج) شهر آشخانه در جمعی صمیمانه و مسجدی معرفی شد
مدير جديد کانون حجت بن الحسن (عج) شهر آشخانه در جمعي صميمانه و مسجدي معرفي شد
با حضور مدیر کل ارشاد خراسان شمالی؛

مدیر جدید کانون حجت بن الحسن (عج) شهر آشخانه در جمعی صمیمانه و مسجدی معرفی شد

مراسم تکريم و معارفه مدير جديد و مدير پيشبن کانون فرهنگي هنري حجت بن الحسن (عج) مسجد صاحب الزمان (عج) شهر آشخانه با حضور اصحاب فرهنگ و هنر مساجد خراسان شمالي برگزار شد.
شناسه خبر : 40424 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۰۰

به گزارش ستاد ارتبازات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛

 

مراسم قدردانی از مدیر پیشین کانون فرهنگی هنری حضرت حجت ابن الحسن (عجل الله تعالی فرج الشرسف) مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشرسف) و معرفی مدیر جدید این کانون  با حضور«دکتر تقی صادقی»  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نیز معاون فرهنگی وی، و نیز مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی برگزار شد.

 

در این مراسم که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد، با اهداء لوح سپاس از زحمانت ابراهیم شاکری، مدیر اسبق این کانون قدردانی شد و محمد بلوری، به عنوان مدیر جدید کانون  به جمع حاضر معرفی شد.

حجت الاسلام پاکدامن، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی ضمن قدرداانی از تلاش های چندین ساله ابراهیم شاکری، گفت: معرفی مدیر جدید به معنای افزودن ظرفیت های بیشتر و فعال به مسجد است اگر تغییراتی صورت می گیرد به معنای رفتن نیست و تودیع و وداع از مسجد نداریم بلکه تلاش می کنیم تا با ظرفیت سازی بتوانیم شاهد رونق مسجد باشیم.

مدیران فرهنگی حاضر پس از آن در جمع نوجوانان و جوانان این  مسجد حضور یافتند  و در دورهمی صمیمانه پای صحبت های فعالان آن نشستند.

پایان/