رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از سومین نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز بازدید کرد
رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور از سومين نمايشگاه مسجد جامعه‌پرداز بازديد کرد

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از سومین نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز بازدید کرد

حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده، رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور از سومين نمايشگاه مسجد جامعه‌پرداز بازديد به عمل آورد.
شناسه خبر : 40348 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، آیین بازدید جمعی از فضلا و علماء برجسته کشور از سومین نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز که در شبستان بقیع مسجد مقدس جمکران برگزار شد، چهارشنبه 2 شهریور ماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدحسن رحیمیان» تولیت مسجد مقدس جمکران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدجواد حاج‌علی‌اکبری» رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و امام جمعه موقت تهران، حجت‌‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برگزار شد.

 

بر پایه این گزارش: بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی با هدف ارائه فناوری نرم حکمرانی اسلامی در مقیاس میانی، سومین نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز را به منظور بازدید مجموعه نهادهای مرتبط با مسجد، روحانیون، نخبگان، فعالان و گروه‌های فرهنگی و جهادی در مسجد مقدس جمکران برگزار کرده است.

 

گفتنی است نخستین نمایشگاه مسجد جامعه‌پرداز در شهر مقدس مشهد و دومین مرحله آن نیز در مصلای تهران برگزار شده بود که با استقبال ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی کشوری قرار گرفت و اکنون سومین مرحله آن در شبستان بقیعِ مسجد مقدس جمکران در حال برگزاری است.