نشست مدیران کانون های مساجد فرصتی برای انتقال تجربه هاست
نشست مدیران کانون های مساجد فرصتی برای انتقال تجربه هاست

نشست مدیران کانون های مساجد فرصتی برای انتقال تجربه هاست

حجت الاسلام امیدی همزمان با هفته جهانی مسجد با بیان اینکه نشست مدیران کانون های مساجد فرصتی برای انتقال تجربه هاست، گفت: نشست های مدیران کانون های مساجد مناطق ۱۱ گانه شیراز برگزار شد.
شناسه خبر : 1208605 تاریخ انتشار : ۲ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (چهارشنبه 2 شهریور) در نشست مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد مناطق 6 و 9 شیراز که همزمان با هفته جهانی مسجد تحت عنوان «ساعت همدلی» برگزار شده بود، گفت: این نشست با هدف آشنایی کانون های مساجد مناطق مختلف شیراز با عنوان «ساعت همدلی» برگزار شده است تا فرصتی برای تبادل تجربه های فرهنگی و تربیتی مدیران و فعالان فرهنگی مساجد فراهم آید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با تاکید بر اینکه بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات را از دیگر اهداف این نشست است، گفت: خدمت به مسجد یک نعمت الهی است و شامل حال بندگان خاص خداوند می شود.

حجت الاسلام امیدی در ادامه گفت: در این نشست ها به دنبال این هستیم تا ظرفیت های فرهنگی، دینی و هنری مساجد شناسایی و معرفی شود و بتوانیم به ارائه خدمات به ویژه در حوزه اوقات فراغت کانون های مساجد بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت های موجود در ستاد استان برای انعکاس فعالیت ها استفاده خواهیم کرد و روابط عمومی انعکاس در صدا و سیما، رسانه ها و به ویژه خبرگزاری شبستان را پیگیری می کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس افزود:  بیش از 30 مورد خدمات برای اوقات فراغت تابستان کانون های مساجد فارس پیگیری شده است که این خدمات با انعقاد تفاهم نامه با نهاد های اجرایی و بخش خصوصی ارائه خواهد شد که شامل اسکان در مشهد مقدس، استفاده از سینما ها، استخر ها و بازدید از اماکن تاریخی و برگزاری اردو ها در باغ های شیراز با همکاری شهرداری است.

وی با تاکید بر ثبت فعالیت های کانون در سامانه «بچه های مسجد» و رویداد ملی «فهما» در سال جاری، گفت: به منظور برخورداری از جمایت های ملی لازم است که مدیران کانون ها برای اخذ شناسه ملی اقدام کنند.

پایان پیام/ 130