خدمت به زوار اربعین حسینی در موکب کانون فرهنگی هنری «فتح» شهرستان ملکشاهی
خدمت به زوار اربعين حسيني در موکب کانون فرهنگي هنري «فتح» شهرستان ملکشاهي

خدمت به زوار اربعین حسینی در موکب کانون فرهنگی هنری «فتح» شهرستان ملکشاهی

بشيري‌زاده از دريافت مجوز برپايي موکب کانون فرهنگي هنري «فتح» شهرستان ملکشاهي خبر داد و افزود: اعضاي کانون تا پنج روز پس از اربعين حسيني نيز در محل موکب براي خدمت به زوار حضور دارند.
شناسه خبر : 40251 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۷

«روح الله بشیری‌زاده» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری «فتح» به مدت هشت سال است که افتخار خدمت به زائران اربعین حسینی را دارد، اظهار کرد: اعضای کانون در عرصه اسکان و تغذیه زوار در شهرستان مهران فعالیت می کنند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری فتح شهرستان ملکشاهی، با بیان اینکه برای اربعین 1401 نیز مجوز موکب را برای کانون فتح دریافت کردیم، افزود: این موکب در میدان اربعین شهرستان مهران از 16 شهریور تا پنج روز پس از اربعین فعالیت می کند.

وی در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به اجرای طرح همدلی و کمک‌های مومنانه به همت اعضای کانون فرهنگی هنری فتح گفت: در سال جاری بیش از پنج میلیارد ریال سبد غذایی و 16 هزار پرس غذای گرم در مناطق محروم و روستایی شهرستان ملکشاهی توزیع شذه است.

 بشیری‌زاده، همچنین برگزاری برنامه های مختلف در مناسبت های ملی و مذهبی در طول سال، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، توزیع 3سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند به ارزش 3 میلیارد ریال، اهدای یک دستگاه جوجه کشی به خانواده‌های نیازمند در راستای ایجاد اشتغال برای محرومین، توزیع 4 دستگاه کولر آبی و بیش از 300 قوطی شیر خشک، کاشت بیش از 700 اصله نهال  را از دیگر خدمات فرهنگی کانون فتح عنوان کرد.


وی در ادامه با اشاره فعالیت های مختلف کانون فتح در راستای مقابله با کاهش آسیب های اجتماعی گفت: با حمایت نهادهای مختلف فعالیت‌های گسترده ای در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرستان ملکشاهی توسط اعضای کانون انجام گرفته است که تاثیر خوبی در سطح شهرستان داشته است؛ این کانون 900 نفر عضو دارد و همواره تلاش اعضا این بوده است که بتوانند در راستای ارتقای سطح فرهنگ با هدف جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی گام بر دارند.