برگزاری دورهمی والیبالی در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم
برگزاری دورهمی والیبالی در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم

برگزاری دورهمی والیبالی در کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم

پاریاو گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان جهرم در یک دورهمی والیبالی ساعتی از وقت خود را مشغول ورزش شدند.
شناسه خبر : 1207898 تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۷

«محمد پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: توجه به تندرستی همواره از تاکیدات بزرگان دین بوده بوده و ورزش کردن از پایه های سلامت جسمانی افراد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم افزود: این مهم مورد توجه بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری قرار گرفته و در کنار توجه به مسائل معنوی، پرداختن به ورزش نیز از اولویت ها قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه علاوه بر سلامت و تندرستی، آنچه از پرداختن ورزش های گروهی مورد تاکید است، ایجاد حس همدلی و صمیمیت میان بچه های مسجد است، عنوان کرد: همدلی، یکپارچگی و توجه به کار گروهی حاصل ورزش های همگانی و گروهی است.

 

پاریاو با اشاره به برگزاری دورهمی والیبالی به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری، عنوان کرد: این برنامه ویژه گروه سنی بزرگسالان در کانون فرهنگی هنری «حضرت ابولفضل (ع)» برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه بچه های مسجد با حضور در زمین ورزشی جنب مسجد بخشی از وقت خود را به امور تندرستی و پرداختن به ورزش اختصاص دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» جهرم گفت: این برنامه علاوه بر گروه سنی بزرگسالان، در دیگر رده های سنی نیز مورد توجه بوده و ورزش هایی همچون فوتبال، تنیس، والیبال، شنا، کوهنوردی و... در این کانون فرهنگی هنری انجام می شود.

پایان پیام/ 691