دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آغاز شد
دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آغاز شد

دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آغاز شد

دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت آغاز شد.
شناسه خبر : 1207696 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، آیین افتتاح دوره تربیت مربی قرآن کریم با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن شهید مداحی پور جیرفت آغاز شد.

 

«بهرام مسلمی مهنی» در آیین افتتاح این دوره آموزشی، گفت: در بحث توسعه فرهنگی منطقه، نگاه متوازن ضروری است و ما به دنبال تحقق این مهم هستیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به نگاه عدالت محور دولت سیزدهم به توسعه فرهنگی مناطق محروم، خاطرنشان کرد: بخشی از اعتبارات به فرهنگ اختصاص داده شده است.

 

وی ضمن تشکر از موسسه فرهنگی قرآن و عترت آل یاسین در ترویج فرهنگ قرآنی، تصریح کرد: مبارزه با آسیب های اجتماعی در پرتو ترویج فرهنگ قرآنی محقق می شود.

 

مسلمی مهنی با تاکید بر این که ما نگاه جزیره ای به فرهنگ و هنر نداریم، اظهار داشت: بیشترین اعتبارات به قرآنی اختصاص داده شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اهمیت ترویج سبک زندگی قرآنی، تصریح کرد: آینده فرزندان ما در سایه انس با قرآن کریم تضمین می شود.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: به منظور توسعه فعالیت های قرآنی در سطح جنوب کرمان می طلبد که دوره ها و همایش های قرآنی در کلیه شهرستان ها برگزار شود.

 

گفتنی است؛ دوره تربیت مربی قرآن کریم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با مشارکت موسسات فرهنگی قرآن و عترت آل یاسین و نسیم انتظار در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت به مدت ۳ روز برگزار می‌شود و این دوره در قالب سوره شناسی همراه با داستان، فیلم و بازی های جذاب است.

پایان پیام/ 586