دوره های آموزش قرآن کریم در صدر فعالیت های کانون ولایت ماه کنگان
دوره های آموزش قرآن کریم در صدر فعالیت های کانون ولایت ماه کنگان

دوره های آموزش قرآن کریم در صدر فعالیت های کانون ولایت ماه کنگان

جواد حاجبی گفت: برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم در صدر فعالیت های کانون فرهنگی هنری ولایت در اوقات فراغت تابستانی است.
شناسه خبر : 1207414 تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۱۰

«جواد حاجبی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به فعالیت های کانون در اوقات فراغت تابستانی، گفت: برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم در صدر  فعالیت های کانون در این ایام است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان افزود: این دوره ها شامل آموزش حفظ، روخوانی و روانخوانی سطح یک و دو، ترجمه مفاهیم قرآن کریم است.

 

وی ابراز کرد: دوره های آموزش قرآن کریم ویژه سنین ۴ تا ۱۵ سال است که با تدریس یکی از مربیان برتر قرآنی که کارشناس علوم قرآن و حدیث می باشد، برگزار می‌شوند.

 

حاجبی یادآور شد: دوره آموزش قرآن کریم هر سال پس از اتمام سال تحصیلی برگزار می شود و به قرآن آموزانی که خود و والدین آنها در این کانون فرهنگی هنری عضو و فعال هستند، تخفیف ویژه در هزینه داده می شود تا از این طریق جذب کانون شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ولایت ماه کنگان منوجان بیان کرد: دوره های آموزش قرآن کریم با همکاری موسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر برگزار می‌شود و از وجود قرآن آموزان کانون و موسسه (نونهالان) در اجرای برنامه های ماه محرم استفاده شد.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: مدارک قرآنی این نونهالان پس از تایید موسسه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، هر ساله در یکی از جشن های میلاد کانون و در حضور والدین آنها اعطاء می شود.

پایان پیام/ 586