کتاب «مسجدِ انقلاب، از آغاز تا طراز اسلامی» در بجنورد رونمایی شد
کتاب «مسجدِ انقلاب، از آغاز تا طراز اسلامي» در بجنورد رونمايي شد
با حضور مسئولین و در آستانه روز جهانی مسجد؛

کتاب «مسجدِ انقلاب، از آغاز تا طراز اسلامی» در بجنورد رونمایی شد

کتاب «مسجد انقلاب، از آغاز تا طراز اسلامي» در مراسمي به مناسبت روز جهاني مسجد، با حضور نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي و استاندار اين استان، به طور رسمي به عرصه کتاب و کتابخواني عرضه شد.
شناسه خبر : 40080 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۳۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ مراسم رونمایی از کتاب «مسجدِ انقلاب، از آغاز تا طراز اسلامی» با حضور حجت الاسلام و المسلمین «رضا نوری»، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد و «محمدرضا حسین نژاد»، استاندار خراسان شمالی و فعالان مسجدی در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد.

 

این ونمایی از برنامه های محوری نخستین نمایشگاه دستاوردهای مساجد استان خراسان شمالی  به شمار می رود، که  جمعه 28 مرداد ماه جاری و در آستانه روز جهانی مسجد  انجام گرفت و  کتاب مذکور رونمایی و بای حاضران معرفی شد.

 

به گفته حجت الاسلام رضا جواهری، مدیر کانون فرهنگی هنری انقلاب  بجنورد، این کتاب  با هدف معرفی مسجد انقلاب بجنورد و فعالیت های مسجدی آن در دوران پیش از انقلاب تا پیروزی و سال های دفاع مقدس و نیز سال های سازندگی تا به اکنون با تربیت نیروهای فرهنگی و اثرگذار گردآوری، تالیف و منتشر شده است.

 این کتاب به قلم  «علیرضا حجتی» در قاب کلمات نشسته و توسط انتشارات  بوستان کاغذی منتشر شده  و امروز در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

گفتنی است، نخستین نمایشگاه دستاوردهای مسجدی استان خراسان شمالی   تا یک شنبه، 30 مرداد ماه جاری، صبح و عصر در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برای بازدید عموم دایر است.

پایان/