موکب کانون «الزهرا (س)» جهرم تا پایان ماه صفر فعالیت دارد
موکب کانون «الزهرا (س)» جهرم تا پایان ماه صفر فعالیت دارد

موکب کانون «الزهرا (س)» جهرم تا پایان ماه صفر فعالیت دارد

حضوری از راه اندازی موکب کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» خبر داد و گفت: فعالیت این موکب تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
شناسه خبر : 1206700 تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۴۰

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فعالیت های فرهنگی و مذهبی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در ایام محرم ویژه بچه های مسجد و عموم شهروندان در حال برگزاری است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: بچه های این کانون علاوه بر برنامه های هیات، عزاداری و سوگواری در دهه اول و دوم محرم، اقدام به برپایی موکب کرده اند.

 

وی بیان کرد: راه اندازی موکب کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» که به مناسبت ایام عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آغاز شده و به همت بچه های مسجد تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

 

حضوری عنوان کرد: این موکب با نام «قاسم بن الحسن» که در مجاورت مسجد برپا شده، هر شب دایر است و به پذیرایی از شهروندان و اهالی مسجد می پردازد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم به دیگر برنامه های این کانون در ایام محرم اشاره کرد و گفت: همچنین این کانون فرهنگی هنری در ایام محرم برنامه عزاداری و سوگواری را ویژه کودکان و نوجوانان مسجدی برگزار کرد.

 

وی اظهار کرد: این برنامه با سخنرانی مبلغان برجسته شهرستان و مرثیه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) به ویژه ذاکران نوجوان در این کانون فرهنگی هنری برگزار شد.

 

حضوری خاطرنشان کرد: برنامه عزاداری ویژه کودکان و نوجوانان در دهه اول محرم و قبل از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار و بعد از برگزاری این برنامه بچه های مسجد در نماز جماعت شرکت می کردند.

پایان پیام/ 691