بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش فرخشهر در راستای اجرای طرح رصد و پایش 1401
بازديد از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بخش فرخشهر در راستاي اجراي طرح رصد و پايش 1401

بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش فرخشهر در راستای اجرای طرح رصد و پایش 1401

در راستاي اجراي طرح رصد و پايش 1401 از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بخش فرخشهر توسط کارشناسان ستادي و رابط فهما بازديد به عمل آمد
شناسه خبر : 40057 تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان چهارمحال و بختیاری، کارشناسان ستاد فهمای استان به همراه رابط فهمای بخش در راستای اجرای سومین دوره از طرح رصد و پایش کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال 1401 از کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش فرخشهر بازدید کردند.


در بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد بر هماهنگی بیشتر مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد با رابطین فهمای کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان اجرای رویداد ملی فهما در سال 1401 تاکید شد.                                                                                                          


در جریان این بازدیدها ضمن ارائه گزارش فعالیت توسط مدیران کانون ها، امام جماعت و هیات امناء مساجد، مسائل و مشکلات کانون های فرهنگی هنری مساجد مطرح گردیده و نسبت به رسیدگی و تجهیز و حمایت های بیشتر از این کانون ها هماهنگی های لازم بعمل خواهد آمد. 

 


طرح رصد و پایش کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سال1401 به منظور پویایی هرچه بیشترکانون ها و پیگیری برای حضور حداکثری کانون های فرهنگی هنری مساجد در رویداد ملی فهمای سال جاری با بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از ابتدای سال آغاز شده است و بازدید از کانون های فرهنگی هنری سایر شهرستان ها و بخش ها در آینده انجام خواهد شد.      

                                                                                                                                

گفتنی است، در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون 451 باب کانون تاسیس گردیده و مشغول فعالیت می باشند و در بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش فرخشهر که دارای 19 باب کانون است ، علاوه بر حضور مدیرمسئول و کادر کانون، ائمه محترم جماعات مساجد، هیات امناء و سایر ارکان مساجد حضور دارند.