اپلیکیشن « مدافعان ولایت» با ابتکار نوجوانان مسجدی اسفراین طراحی و رونمایی شد
اپليکيشن « مدافعان ولايت» با ابتکار نوجوانان مسجدي اسفراين طراحي و رونمايي شد

اپلیکیشن « مدافعان ولایت» با ابتکار نوجوانان مسجدی اسفراین طراحی و رونمایی شد

دختران پيرو مکتب حاج قاسم، اپليکيشن « مدافعان ولايت» را ايده پردازي، طراحي کردند با رونمايي از آن به عرصه فناوري اطلاعات هديه دادند.
شناسه خبر : 40053 تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛ بچه های مسجدی گروه «مدافعان ولایت» اسفراین متشکل از دختران نوجوان دانش آموز است، با طراحی و ایده پردازی پیاده سازی اپلیکیشن "مدافعان ولایت"، بازی برای تلفن همراه طراحی کردند که بدینوسیله 40 تن از شهدای زن انقلاب اسلامی برای نوجوانان معرفی شود.

«مائده السادات رسولی» ایده پرداز گروه نوجوانان مسجدی "مدافعان ولایت" اسفراین در این باره گفت: گروه  دختران نوجوان که همگی از بچه های مسجد شهرستان اسفراین هستند، فعالیت های فرهنگی و هنری و نیز ابتکارات فناوری اطلاعات خود را در قالب غرفه ای نمایشگاهی در  رویداد دختران حاج قاسم به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد:  در این غرفه سعی شد تا تازه ترین ایده های نوجوانان این گروه عرضه شود و  از اپلیکیشن  «مدافعان ولایت» که شامل بازی طراحی شده با هدف معرفی شهدا از جمله 40 شهید زن از شهدای سال های دفاع مقدس است رونمایی شد.

وی ادامه داد: این اپلیکیشن در مراسم اختتامیه رویداد دختران حاج قاسم که در محل تالار حافظ بجنورد برگزارشد، توسط همراهان گروه معرفی و عرضه شد.

رسولی  همچنین  آموزش عروسک سازی، آموزش ساخت کلیپ، آموزش اوریگامی،  اجرای سرود و نیز اجرای نمایش عرذوسکی را از دیگر فعالیت های  اجرا شده دختران نوجوان مسجدی  گروه «مدافعان ولایت »  برای همسن و سالان خود در این نمایشگاه نام برد.

این نوجوان خلاق و ایده پرداز مسجدی برنامه فوق را با همکاری پایگاه بسیج نرجسیه اسفراین اعلام کرد و گفت: سعی شد تا دختران 10 تا 20 سال از این نمایشگاه و فعالیت های تدارک دیده بازدید کنند.

رسولی همچنین اضافه کرد: رویداد دختران حاج قاسم به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مدت سه روز برگزار شد.

وی اعضای این گروه را به سرپرستی " بتول هدایتی" شامل "سیده زهرا انصار محمدی"، "مهنا و مبینا سپاهی"، "مبینا رشیدیان" مهشاد رحمانی" ، "زهرا نعمتی" " ساجده موسوی" " مرضیه اشرف عظیمی" " پریسا مسلمی"  معرفی کرد.

 

 

گفتنی است، دختران گروه مدافع ولایت اخیرا در سامانه بچه های مسجد، به عضویت کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرج الشریف) اسفراین درآمده اند.

 

پایان/