کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان جویبار با شعار «همه با هم جهاد تبیین» افتتاح شد
کانون فرهنگي هنري امام حسين (ع) شهرستان جويبار با شعار «همه با هم جهاد تبيين» افتتاح شد

کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) شهرستان جویبار با شعار «همه با هم جهاد تبیین» افتتاح شد

کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) شهرستان جويبار با فعاليت تخصصي در عرصه روايت تاريخ انقلاب اسلامي و سيره شهدا، با شعار «همه با هم جهاد تبيين» افتتاح شد.
شناسه خبر : 40050 تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان مازندران: کانون فرهنگي هنري امام حسين(ع) شهرستان جويبار (مرکز تخصصي روايت تاريخ انقلاب و سيره شهدا) امروز (چهارشنبه 26 مرداد) با شعار «همه با هم جهاد تبيين» همزمان با محرم حسيني افتتاح شد.

 

بر پایه این گزارش: «محمود رحمانی»، طی سخنانی ضمن تقدیر از حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و مدیران چند کانون فرهنگی هنری شهرستان جویبار در جریان افتتاح این کانون، بیان کرد: ارتقای سطح آگاهی، دانش و بینش مخاطبان در زمینه تاریخ انقلاب اسلامی و سیره شهدا، ترویج فرهنگ وصیت‌نامه‌خوانی و بیان خاطرات شهدا و تشکیل باشگاه روایان انقلاب اسلامی و شهدا در شهرستان جویبار از اهداف کلی تشکیل این کانون به شمار می آیند.

 

وی، برگزاری جلسات هفتگی روایت تاریخ انقلاب و سیره شهدا، طراحی و برگزاری دوره‌های آموزشی روایت‌گری، نویسندگی، ساخت انیمیشن، کلیپ سازی، پادکست سازی  با تدریس اساتید مجرب استانی و کشوری، راه‌اندازی کتابخانه انقلاب اسلامی همراه با برگزاری جلسات معرفی، نقد و بررسی، تهیه و تولید محتوا در قالب‌های فرهنگی و هنری و ادبی برای انتشار در فضای مجازی، تشکیل گروه‌های پژوهشی به منظور تحقیق در مورد شهدای شهرستان را از جمله موضوعات و محور فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شهرستان جویبار برشمرد.

 

رحمانی با تاکید بر عملی کردن جهاد تبیین که از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است، افزود: تلاش ما تحقق این دغدغه رهبری و همچنین شناساندن شهدا به نسل جدید است.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) شهرستان جویبار در محل بلوار آیت الله منتظری، خیابان امام حسین (ع)، طبقه اول مسجد و دارالقرآن امام حسین(ع) جوان محله افتتاح شده است و علاقه‌مندان می‌توانند به منظور حضور در جلسات و استفاده از سایر ظرفیت‌های این کانون به نشانی مذکور مراجعه کنند.