شرکت نوجوانان مسجدی عضو کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم در اردوی کوهنوردی
شرکت نوجوانان مسجدی عضو کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم در اردوی کوهنوردی

شرکت نوجوانان مسجدی عضو کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم در اردوی کوهنوردی

حضوری گفت: نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری «‌الزهرا (س)» به صورت جمعی در یک اردوی مفرح کوهنوردی شرکت کردند.
شناسه خبر : 1206285 تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم گفت: از جمله تفریحات مفرح بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» پرداختن به برنامه های ورزشی به ویژه اردوهای کوهنوردی است که در ایام تابستان و در راستای غنی سازی اوقات فراغت مسجدی ها انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم  با اشاره به اینکه  این کانون در راستای غنی سازی اوقات فراغت، توجه به امر ورزش و تفریح و همچنین توجه به کار گروهی این ورزش مفرح را در برنامه خود قرار داده اند، افزود: در برنامه کوهنوردی نوجوانان مسجدی که روز گذشته انجام شد، تعداد ۳۰ نفر از بچه های مسجد حضور داشتند.

 

وی بیان کرد: این اردوی کوهنوردی به مقصد ارتفاعات شهر جهرم ویژه بچه های مسجد در مقاطع تحصیلی هفتم، هشتم و نهم متوسطه برگزار شد.

 

حضوری با بیان اینکه اردوی کوهنوری به عنوان یک برنامه مفرح و مورد علاقه بچه های مسجد و جوانان مطرح است، عنوان کرد: اردوی کوهنوردی در این کانون فرهنگی هنری مورد تاکید بوده و برگزاری آن با استقبال مسجدی ها مواجه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در کنار پرورش معنوی بچه های مسجد، اهمیت به ورزش به ویژه ورزش های گروهی و همگانی مورد توجه و تاکید این کانون فرهنگی هنری قرار دارد، عنوان کرد: اردوی کوهنوردی علاوه بر یک تفریح مفرح زمینه همبستگی و یکدلی بچه های مسجد را فراهم می کند تا در سایر امورات نیز به مشارکت دسته جمعی بپردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم در پایان اظهار کرد: با برنامه ریزی هایی که در هر کدام از گروه های این کانون فرهنگی هنری انجام می شود، علاوه بر سایر فعالیت ها، برنامه کوهنوردی نیز گنجانده شده است.

 

پایان پیام/ 691