طرح کمک مومنانه با توزیع ۱۰۸ بسته معیشتی برگزار شد
طرح کمک مومنانه با توزیع ۱۰۸ بسته معیشتی برگزار شد

طرح کمک مومنانه با توزیع ۱۰۸ بسته معیشتی برگزار شد

محمد مهدوی فر گفت: تعداد ۱۰۸ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات و گوشت قرمز در قاب طرح کمک مومنانه در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.
شناسه خبر : 1206039 تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

«محمد مهدوی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اجرای برنامه های ویژه ماه محرم، گفت: طبق روال هر ساله امسال نیز مراسم عزاداری و سوگواری در دهه اول محرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: به همت بچه مسجدی های عضو کانون این مراسم سوگواری همزمان در ۳ روستا برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در کنار مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع)، ایستگاه صلواتی نیز برپا شده و بچه مسجدی ها در این ایستگاه ها خدماتی همچون پذیرایی از عزاداران حسینی و پشت ماشین نویسی ارائه کردند.

 

مهدوی فر ابراز کرد: طرح هر خانه یک پرچم نیز در آستانه ورود به ماه محرم اجرا شده و در این راستا تعداد ۵۰ پرچم به مساجد اهدا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: طرح اطعام حسینی یکی دیگر از برنامه های ویژه ماه محرم بود که در دهه اول با پخت و توزیع ۸ هزار پرس غذا اجرا شد.

 

وی با اشاره به سرکشی از خانواده های نیازمند، اظهار کرد: همچنین تعداد ۱۰۸ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، حبوبات و گوشت قرمز در قاب طرح کمک مومنانه در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

مهدوی فر اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های اجرا شده در ماه محرم، توزیع برنج بین هیئت های مذهبی شهرستان بود که با همکاری بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد علوی و خیرین گروه جهادی فدائیان رهبر انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد در خاتمه یادآور شد: علاوه بر این نیز ۲ سری جهیزیه هر یک به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال به زوجین بی بضاعت اهدا شد.

پایان پیام/ 586