استودیوی تخصصی تولید و ضبط سرود کانون امام خمینی (ره) لارستان افتتاح شد
استوديوي تخصصي توليد و ضبط سرود کانون امام خميني (ره) لارستان افتتاح شد
با حضور امام جمعه شهرستان؛

استودیوی تخصصی تولید و ضبط سرود کانون امام خمینی (ره) لارستان افتتاح شد

با حضور امام جمعه لارستان، استوديو تخصصي توليد و ضبط سرود به همت کانون فرهنگي هنري امام خميني (ره) اين شهرستان به صورت رسمي افتتاح و آغاز به کار کرد.
شناسه خبر : 40000 تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از جنوب فارس: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «سید مختار موسوی‌خرم» امام جمعه لارستان، همزمان با ایام محرم حسینی از کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) بازدید و استودیوی تخصصی ضبط صدا آوا را با ضبط یک فایل صوتی به صورت رسمی افتتاح کرد.

«محمدابراهیم اخوت» در جریان افتتاح استودیو آوا، بیان کرد: به همت خیرین و تلاش «حمیدرضا گل‌خنتاب» مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) امروز شاهد افتتاح اولین استودیو تخصصی ضبط صدا در شهر قدیم لار هستیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب فارس افزود: برای تامیین تجهیزات فنی این استودیو بالغ بر 300 میلیون تومان با مساعدت خیرین شهرستان هزینه شد و از این پس تولید سرود به صورت تخصصی در دستور کار کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) شهرستان لار قرار خواهد گرفت؛ کانونی که تا پیش از این نیز در عرصه‌های مختلف و به ویژه در زمینه مساله خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی را در کارنامه فعالیت‌های خود ثبت کرده بود.

گفتنی است استودیو «آوا» چهارمین استودیوی تخصصی ضبط صدا در جنوب فارس به شمار می رود که به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان و این بار در منطقه‌ای کم‌برخوردار تاسیس شده است.